تحلیل امتحانی ریاضی 1403; تحلیل ویدئویی سوالات در تمامی دروس


140 تجزیه و تحلیل یک امتحان داوطلب در ریاضی3 این به شما یک دید کلی از سطح دشواری سوالات و عملکرد سایر داوطلبان می دهد. مثلاً گاهی داوطلبی با ناراحتی از پاسخ ندادن به سؤالات یک درس بر اساس سطح توقع خود، جلسه آزمون را ترک می کند، بعداً متوجه می شود که سؤالات آن درس دشوار بوده و سایر داوطلبان نیز همین وضعیت را دارند. با مرور و تجزیه و تحلیل سوالات کنکور می توانید تا حدودی رتبه و تراز خود را بسنجید زیرا عملکرد خود را نه بر اساس ذهنیت خود بلکه بر اساس واقعیت می سنجید.

تا پایان سرمایه کتاب برای بررسی سوالات امتحانی ریاضی 1403 با ما همراه باشید همچنین می توانید از طریق لینک های این مقاله به تحلیل تصویری سوالات هر درس دسترسی داشته باشید.

چه خواهید خواند…

1- تجزیه و تحلیل درس شیمی

چندین سال است که شاهد مفهومی سازی سوالات درس شیمی هستیم، در آزمون ریاضی 1403 تعداد سوالات و مسائل مفهومی بیشتر از سوالات حفظی و آسان بوده است. بر این اساس پیش بینی می شود در سال های آتی نیز این رویه برای درس شیمی در کنکور تکرار شود، لذا از داوطلبان عزیز رشته ریاضی تقاضا داریم به درس شیمی به ویژه مشکلات آن توجه ویژه داشته باشند. طبق نظرسنجی متقاضیان، اکثر متقاضیان سطح سوالات درس شیمی کنکور ریاضی 1402 را در محدوده مورد انتظار و کمی بالاتر از محدوده مورد انتظار قرار داده اند. در صورت تمایل به مشاهده فیلم تجزیه و تحلیل درس شیمی امتحان ریاضی به همراه پاسخنامه مروری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

2- تجزیه و تحلیل درس فیزیک

به گفته دبیران درس فیزیک سوالات فیزیک در کنکور ریاضی 1402 سوالات منطقی و قابل انتظار بود یعنی. به جز چند سوال دشوار که بیشتر از مبحث حرکت شناسی بود، سطح بقیه سوالات بر اساس میانگین حسابی در نظر گرفته شده است. اکثر داوطلبان به سوالات فیزیک در امتحان ریاضی 1402 در همان سطح مورد انتظار نمره دادند. نکته مهم این است که داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات این درس باید به فرمول های اولیه کتاب درسی و حتی اثبات این فرمول ها و متن کتاب فیزیک به طور کامل تسلط کامل داشته باشند. بنابراین توصیه می کنیم برای گرفتن نتیجه بهتر در این درس مطالعه کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. در صورت تمایل به مشاهده فیلم تحلیل درس فیزیک امتحان ریاضی به همراه بررسی پاسخنامه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

3- تجزیه و تحلیل درس ریاضی

سوالات درس ریاضیات مفهومی و چالشی در کنکور ریاضی 1402 بر خلاف دو درس قبلی، هم از سوی داوطلبان و هم از سوی مدرسان سخت و بالاتر از حد متوسط ​​بود. بر این اساس اساتید درس ریاضی احساس می کنند که تنها داوطلبانی می توانند به سوالات درس ریاضی آزمون ریاضی 1402 پاسخ دهند که در طول سال سوالات متفاوت و چالش برانگیزی را حل کرده و به جای حفظ فرمول ها، درس ریاضی را به طور کامل درک کرده باشند. پس از نظرسنجی از داوطلبان متوجه شدیم که بیش از 80 درصد آنها سطح سوالات این درس را بالاتر از سطح مورد انتظار ارزیابی کرده اند. پس نتیجه می گیریم که اگر در امتحانات آینده در چنین شرایطی قرار گرفتید باید خونسردی خود را حفظ کنید و بدانید که سایر رقبای شما نیز وضعیتی مشابه شما دارند. اگر مایل هستید به فیلم تحلیل درس ریاضی کنکور ریاضی به همراه بررسی پاسخنامه دسترسی داشته باشید، توصیه می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله آزمون ریاضی 1402 را تحلیل کرده ایم تا داوطلبان بتوانند عملکرد خود را بر اساس واقعیت و سطح سوالات بسنجند نه اینکه صرفا بر اساس ذهنیت و انتظارات خود باشند. برای این منظور ابتدا توضیحاتی در مورد سوالات دروس شیمی، فیزیک و ریاضی داده ایم و برای بررسی بیشتر پاسخنامه سوالات هر درس لینک تصویری تحلیل سوال آن درس را نیز در زیر توضیحات درس مربوطه قرار داده ایم. در نهایت اگر سوالی در مورد موضوع این مطلب دارید می توانید در قسمت نظرات با کارشناسان مجموعه پایتخت کتاب در میان بگذارید.

مطالب مرتبط