کد تخفیف بیمه بازار 70% تخفیف در خرید بیمه شخص ثالث


سلب مسئولیت: روزیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

با توجه به افزایش پتانسیل و کاربردهای اینترنت، یکی از کسب و کارهایی که در سال های اخیر به صورت آنلاین و مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است، فروش انواع بیمه نامه بوده است. سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی ساخته و راه اندازی شده اند که با مراجعه به آنها می توانید بیمه های مختلف را بررسی کرده و امکانات و امکانات هر کدام را با هم مقایسه کنید. قبل از راه اندازی این سایت ها، مردم باید برای تهیه بیمه مورد نیاز خود به دفاتر فروش بیمه مراجعه می کردند. علاوه بر تنوع بیمه نامه در سایت های آنلاین، با خرید آنلاین می توانید از تخفیف های هیجان انگیز و خلاقانه بهره مند شوید و بیمه نامه مورد نظر خود را با قیمت کمتری سفارش دهید.

بیمه بازار یکی از سایت های فروش آنلاین بیمه می باشد که فعالیت خود را به صورت رسمی در سال 95 آغاز کرده است.با مراجعه به بیمه بازار می توانید انواع بیمه ها مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و … را با هم مقایسه کنید. و با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار با پرداخت کمتر بیمه نامه خود را بخرید. در ادامه شما را با 4 کد تخفیف پرکاربرد و رایج در این سایت که اولین سایت آنلاین فروش بیمه نیز می باشد آشنا می کنیم.

4 کد تخفیف بیمه بازار را وارد کنید

بیمه بازار نیز برای افزایش تعداد کاربران و افزایش رضایت آنها خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از این خدمات که روشی سنتی اما کاربردی است، کدهای تخفیف متنوعی است که وی برای انواع بیمه نامه های خود در نظر می گیرد. در زیر به تعدادی از این کدها اشاره می کنیم اما برای دریافت کدهای متفاوت و بیشتر می توانید به وب سایت MoPone مراجعه کنید. با مراجعه به سایت موپون و جستجوی کد تخفیف بیمه بازار، لیست تمامی کدهای این مجموعه به صورت رایگان به شما نمایش داده می شود.

کد تخفیف بیمه بازار شخص ثالث

یکی از پرفروش ترین و پرفروش ترین بیمه ها در کشور بیمه شخص ثالث است. بیمه شخص ثالث اجباری است و هر شخصی که خودرو دارد باید آن را خریداری کند. بیمه در مقابل اشخاص ثالث یکی از انواع بیمه مسئولیت مدنی است. به عبارت دیگر، زمانی که با خودروی دیگری تصادف می کنید، بیمه خسارت وارده به خودروی مقابل (ماشینی که با آن تصادف کرده اید) را پرداخت می کند. با مراجعه به بیمه بازار می توانید بیمه شخص ثالث شرکت های مختلف را با بیمه واحد مقایسه کرده و در نهایت مناسب ترین را انتخاب کنید.

کد تخفیف بیمه بازار شخص ثالث:

کد تخفیف: rmbz

مبلغ تخفیف: 10%

محدودیت ها: این کد تخفیف محدودیتی ندارد و با استفاده از آن می توانید هر گونه بیمه نامه شخص ثالث را از بیمه بازار خریداری کنید.

کد تخفیف بدنه بیمه بازار

یکی دیگر از بیمه های پرفروش در کشور بیمه بدنه است. این بیمه اختیاری است. اما اگر این بیمه را زمانی خریداری کنید که خودروی شما به دلایل مختلف در قرارداد آسیب دیده باشد، این بیمه خسارت را تا سقف مشخصی جبران می کند. و به این ترتیب یکی از مشکلات و دغدغه های تصادفات و خرابی ها با سهولت بیشتری حل می شود. بیمه بدنه مواردی مانند آتش سوزی، برخورد خودرو با اشیاء دیگر، سرقت خودرو، تصادف و غیره را پوشش می دهد.

کد تخفیف بدنه بیمه بازار:

کد تخفیف: crbz

مبلغ تخفیف: 12%

محدودیت ها: هیچ محدودیتی برای استفاده از این کد وجود ندارد.

کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت

بیمه موتورسیکلت بازار تخفیف های بیمه ای مختلفی نیز ارائه می دهد. موتورسیکلت ها معمولاً در معرض حوادث و سوانح مختلف قرار می گیرند و داشتن بیمه می تواند وضعیت را تا حد زیادی بهبود بخشد. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید بیمه لازم برای موتور خود را خریداری نمایید. کدهای تخفیف موتور سیکلت مختلف موجود است که می توانید با مراجعه به سایت موپان لیست این تخفیف ها را مشاهده کنید.

کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت:

کد تخفیف: 3dpc100c2mc

مبلغ تخفیف: 100 هزار تومان

محدودیت ها: این کد تخفیف هیچ محدودیتی ندارد.

کد تخفیف بیمه خرید اول

تقریبا تمامی سایت ها و اپلیکیشن هایی که در زمینه فروش و ارائه خدمات فعالیت می کنند، همواره برای فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید، تخفیف های مختلفی را بر روی محصولات خود ارائه می دهند. بیمه بازار نیز به تازگی و برای اولین بار برای کسانی که قصد خرید بیمه از این سایت را دارند تخفیف های متنوع و هیجان انگیزی در نظر گرفته است. برای دسترسی به لیست این تخفیف ها می توانید به سایت موپون مراجعه کنید. برای فعال سازی این کدها کافیست هنگام نهایی کردن خرید خود کد تخفیف مورد نظر را در قسمت ارائه شده وارد کنید تا کل مبلغ در فاکتور کاهش یابد.

کد تخفیف بیمه خرید اول:

کد تخفیف: 3pdc170hypk

مبلغ تخفیف: 170 هزار تومان

محدودیت ها: فقط برای اولین خرید قابل استفاده است.

نوع کد تخفیف کد تخفیف ارزش تخفیف محدودیت ها
کد تخفیف شخص ثالث Rmbz %10 _
کد تخفیف بیمه بدنه کربز % 12 _
کد تخفیف موتور سیکلت 3dpc100c2mc 100 هزار تومان _
کد تخفیف اولین خرید بیمه بازار 3pdc170hypk 170 هزار تومان فقط در اولین خرید قابل اجرا است.
کد تخفیف بیمه بدنه crb5 %8 با بیمه اموال، اشخاص و وسایل نقلیه سروکار دارد.
کد تخفیف بیمه بدنه bbne % 12 تخفیف تا 500 هزار تومان
کد تخفیف شخص ثالث BB4 % 4 _
کد تخفیف بیمه بدنه Rm12 % 6 _
کد تخفیف شخص ثالث Cr12 % 7 _

سایر سایت های خرید آنلاین بیمه

امروزه سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای فروش اینترنتی بیمه ایجاد شده است که با مراجعه به آنها می توانید بیمه شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید. هر چه این سایت ها امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند، می توانند افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در زیر دو سایت فروش بیمه را به شما معرفی می کنیم که از طریق آنها می توانید بیمه نامه های مختلف را از شرکت های مختلف خریداری کنید.

البته

Ezki یکی از سایت هایی است که می توانید برای خرید آنلاین بیمه به آن مراجعه کنید. این مجموعه با بسیاری از شرکت های بیمه همکاری می کند و همین امر دلیل بر تنوع خدمات و بیمه نامه های ارائه شده در این سایت می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید بیمه های شرکت های مختلف از قبیل قیمت، خدماتی که ارائه می دهند و … را با هم مقایسه کنید تا در نهایت بهترین و مناسب ترین بیمه را انتخاب و خریداری کنید. ایزاکی سال هاست که به عنوان یکی از سایت های محبوب و پرطرفدار در زمینه فروش انواع بیمه فعالیت می کند و کاربران زیادی دارد.

البته در حال حاضر تنها امکان مقایسه و خرید بیمه نامه شرکت های مختلف در این سایت وجود دارد اما همانطور که از نام این سایت مشخص است این مجموعه قصد دارد در آینده علاوه بر شرکت های بیمه این مقایسه را برای سایر محصولات و خدمات نیز ارائه دهد.

مزایای سایت برای خرید بیمه

احتمالا همه شما پس از دریافت یک محصول یا خدمات، با یک سری سوالات یا مشکلات مواجه شده اید. در صورت وجود تیم پشتیبانی مناسب می توانید تمامی سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. سایت ازکی دارای تیم پشتیبانی 24 ساعته نیز می باشد که در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص انواع بیمه نامه ها را با این تیم در میان بگذارید.

صدور سریع بیمه نامه و ارسال درب منزل، ضمانت، امکان پرداخت معوق و غیره. از دیگر ویژگی های مثبت این سایت است که باعث افزایش محبوبیت ازکی در بین مردم شد.

ارائه کدهای تخفیف متنوع در ازکی

همانطور که می دانید ازکی یک شرکت بیمه نیست اما سایتی است که در آن انواع بیمه وجود دارد مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و غیره. از شرکت ها و مراکز مختلفی که انواع بیمه ارائه می کنند. به لطف همکاری این مجموعه با بسیاری از شرکت ها، تنوع بیمه نامه در این سایت بسیار زیاد است. ایزکی علاوه بر تخفیف هایی که هر یک از این شرکت ها برای بیمه های خود اعمال می کنند، تخفیف های خلاقانه و هیجان انگیزی را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است. با استفاده از این تخفیف ها می توانید با پرداخت هزینه کمتر بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید. قطعا با توجه به افزایش قیمت ها و افزایش نرخ تورم در کشور استفاده از تخفیف های مختلف کمک قابل توجهی به کاهش هزینه های شما خواهد کرد.

برای دریافت این کدها می توانید به وب سایت MoPon بروید و کلماتی مانند این را جستجو کنید کد تخفیف کی ماپوندر این سایت می توانید به لیست کدهای تخفیف دسترسی داشته باشید.

بیمه دات کام

یکی دیگر از سایت های پرطرفدار و پرکاربرد در زمینه فروش اینترنتی بیمه، Insurance.com است. خرید بیمه یکی از کارهایی است که نیاز به آگاهی و دقت بالایی دارد و در صورت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه ممکن است به اشتباه بیمه نامه نامناسبی تهیه کنید. Insurance.com در تمامی مراحل انتخاب، ثبت نام و خرید بیمه همراه شماست و هر زمان که با مشکلی مواجه شدید به شما کمک خواهد کرد.

شاید بسیاری از ما تفاوت بین بیمه نامه های مختلف، شرایط و ضوابط هر یک و غیره را ندانیم. و ممکن است اطلاعات کاملی در مورد انواع بیمه نداشته باشند. هنگام خرید بیمه، داشتن آگاهی کافی از هر بیمه در انتخاب بیمه مناسب بسیار مهم است. Insurance.com برای تمامی بیمه نامه های موجود در سایت خود توضیحات کامل و جامعی نوشته است تا با مطالعه این توضیحات بتوانید بهترین و مناسب ترین قرارداد را انتخاب کنید.

Insurance.com یک شرکت بیمه مانند آزاکی نیست. بلکه محلی برای مقایسه بیمه شرکت ها و مراکز مختلفی است که در راستای ارائه خدمات بیمه ای فعالیت می کنند. در واقع با مراجعه به سایت بیمه دات کام می توانید به راحتی بیمه های مختلف را در شرکت های مختلف مقایسه کنید تا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بیمه را انتخاب کنید. Insurance.com متعهد است که به شما کمک کند تا بیمه مورد نظر خود را به شیوه ای کاملاً بی طرفانه و صادقانه بیابید.

از بیمه دات کام با تخفیف خرید کنید

Insurance.com همچنین برای جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش رضایت کاربران خود، علاوه بر تخفیف هایی که خود شرکت های بیمه گاهی بر روی بیمه نامه های خود اعمال می کنند، تخفیف های مختلفی را نیز بر روی خدمات خود ارائه می دهد. این امر علاوه بر رضایت مشتریان باعث افزایش فروش این مجموعه می شود و هر روز بر تعداد کاربران این سایت افزوده خواهد شد. سایت موپون نیز با این مجموعه همکاری می کند و با مراجعه به موپون می توانید به کدهای تخفیف این سایت دسترسی داشته باشید. برای مشاهده هرچه سریعتر لیست کدهای این مجموعه می توانید از عباراتی مانند استفاده کنید کد تخفیف Insurance.com در سایت موپون جست و جو کنید تا لیست کدهای تخفیف بیمه دات کام را به شما نشان دهیم.

Insurance.com همچنین دارای یک تیم مجرب و مشتاق است که می توانید تمام سوالات و نگرانی های خود را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با آنها مطرح کنید. با تشکر از تیم پشتیبانی 24 ساعته بیمه دات کام، کارشناسان به سرعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

نتیجه

امروزه بیمه یکی از خدماتی است که کمتر کسی با آن آشنایی دارد و از آن استفاده نمی کند. انتخاب بیمه مناسب و مناسب یکی از کارهایی است که نیاز به دانش دارد و هرچه تنوع بیمه ای را بخرید، محاسبه آن آسان تر است. به منظور حذف مراجعه حضوری به دفاتر فروش بیمه و برای تنوع و راحتی بیشتر شما، سایت های مختلفی مانند ازکی، بیمه بازار و … راه اندازی شده است که با استفاده از کدهای تخفیف ارائه شده توسط آنها می توانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بیمه ها را تهیه کنید.

مطالب مرتبط