سودده ترین و زیان ده ترین نمادهای این هفته کدام بود؟

به گزارش نبض بورس، در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل و شاخص کل هموزن همراستا با هم حرکت کردند. شاخص کل هموزن در یک هفته گذشته روند منفی داشت، همچنین شاخص کل به سطوح پایین‌تر تنزل پیدا کرد.  

شاخص کل با اُفت ۲.۰۲ درصد از سطح دو میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد به سطح دو میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۲ واحدی تنزل پیدا کرد، همچنین شاخص کل هموزن با افت ۱.۷ درصدی و با سطح ۷۳۷ هزار و ۹۴۴ واحدی هفته چهارم اردیبهشت ماه را آغاز خواهد کرد.

در هفته‌ای هردو شاخص با افت همراه بودند، کدام نماد‌ها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سوده‌ترین نماد‌های این هفته

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم ده نماد کشرق، ثامان، وآوا، غگلپا، چنوپا، ومشان، سکارون، درازک، فگستر، وطوبی بیشترین بازدهی را داشتند.

نماد کشرق این هفته با ۳۰ درصد رشد در صدر پربازده‌ترین نماد‌های هفته نشست. همچنین ثامان از بازار دوم بورس با ۱۸ درصد بازدهی در جایگاه دوم پربازده‌ترین نماد‌های این هفته ایستاد. شرکت سرمایه گذاری آوا نوین با نماد وآوا نیز با رشد ۱۳ درصدی در جایگاه سوم بدین لحاظ قرار گرفت. غگلپا و چنوپا و ومشان نیز تواما با ۱۲ درصد بازدهی مثبت در رده بعدی قرار گرفتند.

زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته

اما زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته عبارت بودند از:

ناما، واعتبار، ثفارس، کگاز، پارسیان، شفارا، رافزا، غبهار، شلعاب، ولصنم

ناما در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم اُفت ۱۴ درصدی را تجربه کرد تا به تنهای در صدر زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته قرار گیرد. بعد از آن واعتبار، ثفارس، کگاز و پارسیان با منفی ۱۱ و شفارا، رافزا، غبهار و شلعاب با منفی ۱۰ درصد بازدهی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در زیر فهرست سودده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌ها را بر روی نمودار ملاحظه می‌کنید.

مطالب مرتبط