پرسوددترین نماد در هفته اول دی ماه کدام نماد بود؟

سودده ترین و زیان ده ترین نمادها در هفته اول دی ماه:

به گزارش نبض بورس، بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، با کاهش ۱۳۴۲ واحدی شاخص‌کل و رسیدن آن به سطح ۲میلیون و ۱۷۷هزار و ۴۱۰واحد به کار خود پایان داد تا افت ۰.۰۶ درصدی برای این بازار ثبت شود و بازدهی هفتگی شاخص کل را به منفی ۱.۴۸ درصد رساند یعنی شاخص کل در این هفته از سطح دو میلیون و ۲۱۰ هزار واحد به دو میلیون و ۱۷۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن نیز در این هفته با نزول ۰.۸ درصدی همراه شد و از تراز ۷۶۱ هزار واحد به ۷۵۵ هزار واحد رسید.

در هفته اول دی ماه، کدام نماد‌ها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سوده‌ترین نماد‌های این هفته

در هفته اول دی ماه نماد‌های خلنت، غنیلی، ثپردیس، زماهان، کپشیر، وحکمت، وسدید، شتوکا و ثنوسا بیشترین بازدهی را در میان نماد‌های دیگر داشتند. بیشترین بازدهی در  بازار سرمایه در هفته اول دی ماه از آن خلنت، غنیلی و ثپردیس شد که بازدهی ۲۵ درصد، ۲۱ درصد و ۲۰ درصدی را برای سهامداران در پی داشت. در رتبه‌های بعدی نیز نماد‌های زماهان با ۱۸ درصد مثبت، کپشیر با ۱۶ درصد و نماد‌های وحکمت، وسدید، شتوکا، ثنوسا با ۱۴ درصد بازدهی مثبت قرار داشتند.

زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته

اما زیان ده‌ترین نماد‌های این هفته عبارت بودند از:

وکادو، چنوپا، چفیبر، وسالت، فاذر، داوه، حپترو، وگردش، رتاپ، ثالوند

نماد‌های وکادو و چنوپا با ۱۴ درصد بازدهی منفی، چفیبر با ۱۲ درصد و وسالت، فاذر، داوه، حپترو با ۱۱ درصد منفی کمترین بازدهی را در بازار سرمایه در هفته اول دی ماه از آن خود کردند.

نماد رتاپ و ثالوند نیز بازدهی منفی ۹ درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آوردند.

نکته قابل توجه اینکه نماد‌های وکادو و چنوپا در هفته گذشته نیز در میان نماد‌های زیان ده هفته قرار داشتند.

در زیر فهرست سودده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌ها را بر روی نمودار ملاحظه می‌کنید.

مطالب مرتبط