معرفی تیگو 9 در نمایشگاه خودرو پکن


به گزارش تجارت نیوز، نمایشگاه خودرو پکن در تاریخ 25 آوریل 2024 با حضور چری با موضوع «انرژی نو، محیط جدید، عصر جدید» افتتاح شد. در طول نمایش، داستان برند خانواده تیگو بر فلسفه اصلی “برنده شدن با تو; ولایت عشق آشکار شد.

در این رویداد، نمایش جهانی Tiggo 9 PHEV توجه بسیاری را به خود جلب کرد. به عنوان محصول سنگین جدید چری در سال 2024، تیگو 9 اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن انجام داد.

به عنوان مدل برتر خانواده Tiggo، بر ابعاد بزرگ‌تر، عملکرد قوی‌تر و تجربه‌ای لوکس‌تر برای به چالش کشیدن سری Tiggo و تعریف مجدد استانداردهای لوکس تکیه می‌کند و ادامه روند صعودی برند را هدایت می‌کند.

میراثی از طراحی زیبا

تیگو 9 مفهوم طراحی خانواده را با شکل کلی پایدار و شیک به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، رینگ های بزرگ و چراغ های عقب جلو طراحی آن را برجسته می کند.

فضای داخلی کابین خلبان با مواد چرم و بافت چوبی فراوانی که با پنل کنترل مرکزی بزرگ هماهنگ می شود تا حسی قوی از تکنولوژی و تجمل ایجاد کند، تصفیه شده است.

محصول جدید چری مجهز به نسل جدید ابر هیبریدی چری Q-POWER است که از مزایای قدرت قوی، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت این سری تنها 5.2 لیتر در 100 کیلومتر است و کل مسافت پیموده شده آن بیش از 1400 کیلومتر است.

این محصول 30 تا 80 درصد باتری را در 20 دقیقه شارژ می کند. برای اولین بار، حداکثر خروجی 6.6 کیلووات تخلیه خارجی دارد که سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می کند.

تیگو 9 مجهز به کنترل خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو 9 دارای استاندارد ایمنی پنج ستاره است. بیش از 85 درصد از این خودرو از فولاد با مقاومت بالا استفاده می کند که استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را برآورده می کند.

ایمنی خودروهای لوکس هوشمند

تیگو 9 یک SUV پرچمدار است که ترکیبی از تجمل، هوشمندی و ایمنی است که با دقت برای حرفه ای های سطح بالا که بهترین کیفیت زندگی را دنبال می کنند ساخته شده است.

این خودرو از کلمات کلیدی سفر زیباتر، لوکس تر، هوشمندتر و سازگار با محیط زیست پشتیبانی می کند و هر سفری را به نمادی از زندگی با کیفیت تبدیل می کند.

تیگو 9 با ویژگی های فنی، لوکس و تجاری خود کاملاً نیازهای سفر آنها را برآورده می کند و به شما امکان می دهد حتی در زندگی کاری پرمشغله خود از یک سواری با کیفیت لذت ببرید.

در آینده، تیگو 9 به به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان فراهم می کند.

خانواده تیگو چری؛ تاریخچه جذاب این برند را کشف کنید

تاریخچه برند خانواده تیگو چری با معرفی اولین SUV به نام Tiggo NCV در سال 2005 آغاز شد. در طول دو دهه گذشته، سری Tiggo به دلیل کیفیت استثنایی، عملکرد و طراحی شیک خود به رسمیت شناخته شده و شناخته شده جهانی شده است.

امروز، در بحبوحه یک دوره جدید، خانواده تیگو سفر جدیدی را با هدایت فلسفه اصلی «با تو برنده شو» آغاز کردند. “Keeping Love” با تعهد به ارائه رانندگی هوشمندتر، ایمن تر و سبزتر برای هر کاربر شروع می شود.

در کنفرانس مطبوعاتی، ژو شائودونگ، مدیر عامل شرکت CHERY International BG، در مورد توسعه 20 ساله خانواده تیگو صحبت کرد.

این نشان دهنده تعهد بی امان این برند به اصلاح و تکامل است که منجر به تولید طیف متنوعی از SUV ها شده است.

ژو تاکید کرد که سریال تیگو مورد علاقه خانواده هایی است که پیشرفت شغلی و عزیزانشان را در اولویت قرار می دهند. این کاربران دائماً در تلاش هستند تا شرایط زندگی بهتری را برای خانواده خود ایجاد کنند و روح شعار خانوادگی تیگو «با تو برنده باش. آنها قیمومیت عشق را تجسم می کنند.

همچنین یک کارشناس صنعت در این رویداد خاطرنشان کرد: «تیگو 9 پلاگین هیبریدی یکی دیگر از محصولات برجسته چری در زمینه انرژی های نو است. این محصول نه تنها زیبایی طراحی را افزایش می دهد، بلکه عمدتاً به مسائل کلیدی مانند محدوده و عملکرد برای کاربران می پردازد. این مدل به لطف فناوری پیشرفته قدرت و درک دقیق نیازهای مصرف کننده، استاندارد جدیدی را برای مدل های PHEV ایجاد می کند.

با عرضه آتی نسخه های بنزینی و PHEV خانواده تیگو 9 در سه ماهه چهارم سال 2024، به نظر می رسد تیگو 9 آماده است تا بازار شاسی بلندهای لوکس را وارد عصر جدیدی از پیشرفت فناوری کند. این راه اندازی نیازهای جامع مصرف کنندگان را از نظر زیبایی شناسی، فضا و عملکرد برآورده می کند و فصل جدیدی را برای چری در بازار جهانی SUV نشان می دهد.

برای مطالعه بیشتر، گزارش چری مبنی بر رونمایی از SUV فوق‌العاده لوکس Tigo 9 PHEV را بخوانید.









مطالب مرتبط