آغاز فروش فوق العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور/ متقاضیان چهار روز فرصت دارند


به گزارش تجارت نیوز، KMC A5 محصول جدید کرمان موتور به صورت فوق العاده توسط این خودروساز عرضه می شود.

متقاضیان می توانند از تاریخ 22 تا 25 اردیبهشت ماه برای خرید این خودرو به سایت فروش کرمانی این خودروساز مراجعه کنند.

قیمت اعلام شده برای KMC A5 حدود یک میلیارد و 285 میلیون تومان است. مدیران کرمان موتور قول داده اند پس از نهایی شدن مراحل ثبت نام و واریز، محصول جدید خود را ظرف 60 روز کاری فاکتور کنند.

KMC A5 در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، متالیک خاکستری روشن و متالیک قهوه ای موجود است.

نکته قابل توجه در مورد KMC A5 حضور این خودرو در بازار خودروی کشور پیش از این است. KMC A5 در واقع همان SWM GO1F است که مدتی توسط سیف خودرو تولید و عرضه شد. مشخص نیست چرا خودروساز کرمانی در شرایطی این محصول را با نام A5 به سبد محصولات خود اضافه کرده است که به راحتی می تواند محصول جدیدی را از بازار خودرو چین انتخاب کرده و در ایران عرضه کند.

کرمان موتور نیز مانند سیف خودرو تصمیم گرفت A5 را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار تولید و روانه بازار کند.

البته مدیران این خودروساز کرمانی در حال بررسی تغییر گیربکس برای A5 از نظر SWM GO1F هستند. گیربکس KMC A5 از نوع 7 سرعته با دو کلاچ روغنی بوده و هیچ نشانی از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در این خودرو دیده نمی شود.

این تغییر گیربکس بر کاهش گشتاور این خودروی جدید کرمان موتور تاثیر گذاشته است. SWM GO1F با گشتاور 230 نیوتن متر در بازار حضور دارد اما حداکثر گشتاور A5 به 212 نیوتن متر رسیده است.

با توجه به استفاده از گیربکس دوکلاچه، انتظار داریم که یکی از نقاط ضعف اصلی SWM GO1F یعنی. شتاب نامناسب او برطرف می شود. شتاب محصول ایمن خودرو 12.7 ثانیه بود، اما انتظار داریم این شتاب حداقل نیم ثانیه بهبود یافته باشد. البته این بهبود در عملکرد شتاب خودروی جدید کرمان موتور نیاز به مطالعه دقیق در عمل دارد.

با توجه به اینکه A5 هم اکنون در بازار خودرو حضور دارد، باید منتظر ماند و دید مشتریان چگونه این محصول جدید کرمان موتور را می پذیرند.




منبع:

اقتصاد100





مطالب مرتبط