جزئیات انواع وام خودرو + شرایط خرید بازپرداخت اعلام شد


به گزارش تجارت نیوز، برای ثبت نام در این طرح فروش اقساطی مجموعه خودرو کلوت و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت مکسث موتور مراجعه کنید.

پیش پرداخت 960.000.000 تومان

شرایط پرداخت: 6 چک، هر 3 ماه یک چک

مبلغ هر چک 165000000 تومان می باشد

طرح فروش مشروط وانت کلوت اتوماتیک با توقف موتور با قیمت قطعی و خدمات 990 میلیون تومان از 31 اسفند در نمایندگی های این شرکت آغاز می شود.

نصف هزینه ماشین را قرض بگیرید و اقساط بپردازید

در این طرح فروش، خودروی اتوماتیک با قیمت قطعی یک میلیارد و 950 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری (هر سه ماه یک بار و هر کدام به مبلغ 165 میلیون تومان) به فروش می رسد. . گفتنی است اولین بررسی سهم این طرح از تاریخ 15/06/1303 آغاز خواهد شد.

کلوت اتوماتیک یکی از وانت های آفرود مطرح بازار است که با وجود استفاده از تجهیزات مناسب، شاسی مستقل، سیستم چهار چرخ متحرک (با قفل دیفرانسیل اتوماتیک)، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و همچنین یک موتور قدرتمند میتسوبیشی 2.4 لیتری توربوشارژ، به عنوان یک گزینه برای سفرهای جاده ای یا پیاده روی در طبیعت در نظر گرفته می شود.

داوطلبان محترم می توانند به سایت شرکت مکس موتور مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست نمایندگی ها در www.maxmotorco.com.

شرایط فروش وانت کلوت

به گزارش اسبکار نیوز، طرح فروش وانت توقف موتور اتوماتیک کلوت مدل 1403 و قیمت قطعی از 17 اسفندماه در نمایندگی های این شرکت آغاز می شود. در این طرح فروش، خودروی اتوماتیک با قیمت قطعی یک میلیارد و 950 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می رسد که 900 میلیون تومان آن پیش پرداخت و مابقی یک میلیارد و 50 میلیون تومان می باشد. دعوت نامه دریافت شد.

شرایط لازم برای اخذ وام خودرو در سال 1402 توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تعیین می شود. اما برخی شرایط کلی وجود دارد که عموماً توسط تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای ارائه تسهیلات ضروری تلقی می شود.

وام خودرو نوعی تسهیلات مالی است که معمولاً توسط بانک ها و مؤسسات مالی و وام دهنده برای خرید خودرو در اختیار مردم قرار می گیرد. وام خودرو می تواند به مردم کمک کند تا خودروی مورد نظر خود را با شرایط بهتری نسبت به خرید نقدی خریداری کنند.

این وام ها معمولا به صورت اقساطی ارائه می شود و افراد می توانند با توجه به شرایط مالی خود، مدت بازپرداخت و مبلغ اقساط را انتخاب کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم شرایط دریافت وام خودرو ۱۴۰۲ چیست و کدام بانک ها بهترین وام خودرو را ارائه می دهند.

شرایط لازم برای وام خودرو 1402

شرایط لازم برای اخذ وام خودرو در سال 1402 توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تعیین می شود. اما برخی شرایط کلی وجود دارد که عموماً توسط تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای ارائه تسهیلات ضروری تلقی می شود. اگر قصد خرید خودرو را دارید و می خواهید به سیستم یکپارچه خودرو روی بیاورید، ممکن است برای تکمیل مبلغ مورد نیاز خود به وام خودرو نیاز داشته باشید.

شرایط عمومی برای دریافت وام خودرو

شرایط عمومی دریافت وام خودرو به شرح زیر است:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

حداقل 18 سال سن داشته باشد

بدون سابقه چک برگشتی یا خدمات معوق

اثبات تمکن مالی برای پرداخت اقساط وام

شرایط خاص برای دریافت وام خودرو

علاوه بر شرایط عمومی، شرایط خاصی نیز وجود دارد که می تواند مورد پذیرش بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قرار گیرد. این شرایط خاص معمولا با توجه به نوع وام و شرایط بانک یا موسسه اعتباری مالی متفاوت است.

برخی از شرایط ویژه برای دریافت وام خودرو عبارتند از:

داشتن گواهینامه رانندگی

داشتن حساب جاری در بانک یا موسسه اعتباری مالی

ارائه ضامن معتبر

ارائه مدارک هویتی و مدارک استخدامی

برای وام خودرو بدون ضامن چه مدارک و شرایطی لازم است؟

مدارک لازم جهت اخذ وام خودرو بدون ضامن عبارتند از:

کپی کارت ملی و شناسنامه

کپی گواهینامه رانندگی

کپی سند خودرو

کپی کتاب کار

کپی فیش حقوقی یا پرینت صورت حساب بانکی

شرایط لازم برای اخذ وام خودرو بدون ضامن

شرایط لازم برای دریافت وام خودرو بدون ضامن عبارتند از:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

حداقل 18 سال سن داشته باشد

بدون سابقه چک برگشتی یا خدمات معوق

اثبات تمکن مالی برای پرداخت اقساط وام

با سپرده مسدود شده

سابقه اعتباری خوبی داشته باشید

دقت داشته باشید که مانند شرایط دولتی ثبت نام لاستیک، برای دریافت این وام باید شرایط اختصاصی و عمومی برای متقاضی رعایت شود.

وام فوری خودرو چیست؟

میزان وام فوری خودرو توسط شرکت های مالی و اعتباری تعیین می شود. البته مبلغ وام فوری خودرو معمولا بین 50 تا 70 درصد ارزش خودرو است.

دوره بازپرداخت فوری وام خودرو

مدت بازپرداخت فوری وام خودرو توسط شرکت های مالی و اعتباری تعیین می شود. با این حال، مدت بازپرداخت وام فوری خودرو معمولا بین 12 تا 36 ماه است. اگر عجله دارید تا زودتر ماشین خود را تحویل بگیرید و برای تعویض پلاک بروید، شاید بهتر باشد برای وام اضطراری خودرو بروید.

نرخ بهره فعلی وام خودرو توسط شرکت های مالی و اعتباری تعیین می شود. با این حال، نرخ بهره وام فوری خودرو معمولا بیشتر از وام بانکی خودرو است.

وام خودروی فرسوده چیست؟

وام خودروی مستعمل می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که قصد خرید خودرو را دارند و توانایی پرداخت نقدی آن را ندارند. با این حال، قبل از گرفتن این وام، باید تمام جوانب آن را بررسی کنید.

برای دریافت وام خودروی فرسوده باید به یکی از بانک ها یا موسسات اعتباری مالی مراجعه و مدارک لازم را ارائه دهید. پس از بررسی مدارک در صورت تایید به شما وام خودرو تعلق می گیرد.

میزان سود وام خرید خودروی فرسوده توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تعیین می شود. با این حال، نرخ بهره وام های خودروی مستعمل معمولاً بالاتر از وام های خودروی جدید است.

بهترین وام خودرو کدام بانک است؟

بانک های مختلف وام خودرو ارائه می دهند که در اینجا به هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

وام خودرو بانک ملی

وام خودرو بانک ملی نوعی تسهیلات مالی است که توسط بانک ملی ایران به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود. این وام برای خرید خودرو نو یا دست دوم قابل ارائه است.

مبلغ وام خودرو بانک ملی تا سقف 50 میلیون تومان برای خرید خودرو نو و تا سقف 30 میلیون تومان برای خرید خودرو کارکرده است. مدت بازپرداخت این وام بین 12 تا 60 ماه و نرخ سود آن 18 درصد است.

برای دریافت وام خودرو از بانک ملی باید به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و مدارک لازم را ارائه دهید. پس از بررسی مدارک در صورت تایید به شما وام خودرو تعلق می گیرد.

وام خودرو بانک صادرات

مبلغ وام خودرو بانک صادرات برای خرید خودروی نو تا سقف 200 میلیون تومان و برای خرید خودرو دست دوم تا سقف 100 میلیون تومان است. مدت بازپرداخت این وام بین 12 تا 60 ماه و نرخ سود آن 18 درصد است.

وام خرید خودرو بانک مهر ایران

مبلغ وام خودرو بانک مهر ایران برای خرید خودرو نو تا سقف 100 میلیون تومان و برای خرید خودرو دست دوم تا سقف 50 میلیون تومان است. مدت بازپرداخت این وام بین 12 تا 60 ماه است.

وام خودرو از بانک تجارت

وام خرید خودرو از بانک تجارت تا سقف 140 میلیون تومان و بازپرداخت آن 36 ماهه خواهد بود. برای دریافت این وام یک حساب سپرده کوتاه مدت عادی و یک ضامن لازم است.

وام خودرو بانک رفاه

بانک رفاه برای خرید خودرو تا سقف 100 میلیون تومان وام ارائه می دهد. نرخ سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 48 ماه است.

وام خودرو بانک سامان

وام خودرو بانک سامان 100 میلیون تومان است که وام گیرنده باید ظرف 36 ماه با سود 18 درصد آن را بازپرداخت کند.

وام 48 ساعته از بانک سامان

به گزارش بانک سامان، زمان تایید و پرداخت وام خودرو حداکثر 48 ساعت است. البته این 48 ساعت زمانی شروع می شود که تمام مدارک را به بانک تحویل دهید. ضمناً در این مورد ساعات کاری نیز در نظر گرفته می شود.

وام 300 میلیونی بانک سامان

وام 300 میلیونی بانک سامان با بازپرداخت 60 ماهه و سود 22 درصد و کارمزد 3 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

وام خودرو از بانک ملت

مبلغ وام خودرو از بانک ملت 70 میلیون تومان است. مدت پرداخت این وام حداکثر 60 ماه و نرخ سود آن 18 درصد است.

وام خودرو بانک مسکن

در حال حاضر وام خودرو بانک مسکن با سقف 200 میلیون تومان و بازپرداخت 60 ماهه قابل ارائه است. این وام با نرخ سود 18 درصد و کارمزد 3 درصد است.

وام بانک خودرو رسالت

بانک رسالت مبلغ وام خودرو را 300 میلیون تومان می داند و به مشتریان خود بازپرداخت 60 ماهه با سود 2 درصد می دهد که مناسب و مقرون به صرفه به نظر می رسد.

وام خودرو بانک شهر

مبلغ وام بانک شهر برای خرید خودرو 15 میلیون تومان است که با قیمت فعلی خودرو ناچیز به نظر می رسد.

وام خودرو از بانک سپه

بانک سپه در مقایسه با مبلغ وام خودرو سایر بانک ها مبلغ کمتری را در نظر گرفته است. برای خرید خودرو می توانید 50 میلیون تومان از این بانک وام بگیرید. البته این 50 میلیون تومان را باید با سود 18 درصد و حداکثر ظرف مدت 36 ماه به بانک برگردانید.

وام خودرو بانک پارسیان

حداکثر مبلغی که کارکنان فعلی بانک پارسیان برای وام خودرو اعلام کرده اند 300 میلیون تومان است. وام گیرنده باید حداکثر ظرف مدت 60 ماه با سود 2 درصد به بانک بازپرداخت کند.

وام خودرو بانک ایران زمین

مبلغی که می توانید برای خرید خودرو از بانک ایران زمین وام بگیرید معادل 300 میلیون تومان است. البته ممکن است اعداد و ارقام دیگری برای وام خودرو بانک ایران زمین در سال های آینده و بعد مشخص شود.

طبق آنچه در بالا دیدیم، وام خرید خودرو توسط بانک های مختلف کشور ارائه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با توجه به خودروی انتخابی خود بهترین بانک را با بالاترین مبلغ و مدت بازپرداخت انتخاب کنید. این شرایط مناسبی است تا بتوانید به راحتی مبلغ مورد نیاز برای خرید خودروی مورد علاقه خود را تضمین کنید.




منبع:

فردانوسه





مطالب مرتبط