روایت رسانه ای اصولگرا از مسلمان شدن سرمربی سپاهان








دستیار سابق مورینیو پس از مسلمان شدن به عضویت یک خانواده ایرانی درآمد.



به گزارش تجارت نیوز، مورائیس زمانی که در اروپا زندگی می کرد، بر اثر تصادف شدید به کما رفت و پس از بهبودی، نگاهش به زندگی کمی تغییر کرد.

با گذشت زمان و مسیر زندگی حرفه ای او به گونه ای پیش رفت که به ایران آمد و مدیریت تیم سپاهان را بر عهده گرفت. سرمربی طلای پوشان اصفهانی پس از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه پیش به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان کرد که قصد دارد مسلمان شود.

بعد از اینکه دستیار سابق مورینیو برای مسلمان شدن به باشگاه سپاهان رفت، آداب و رسوم و قوانین موجود در ایران و کل دین مبین اسلام توسط این باشگاه برای او تشریح شد. بعدها در حضور یکی از علما رسماً اسلام آورد و شیعه شد.

در یک محاکمه دو ماهه، یک وکیل کارهای مربوط به امور مذهبی موریس را پیگیری کرد.

این در حالی است که سرمربی پرتغالی نیز به بانوی ایرانی علاقه دارد. ظاهرا در این مدت او مراسم ازدواج خود را نیز به پایان رساند تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی شود. او روز گذشته (جمعه) در نشست خبری پس از بازی با استقلال ملاطانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام کرد که به عضویت یک خانواده ایرانی درآمده است.

به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی متخصص و با دانش کامل زبان انگلیسی به همراه مورایس، فرآیند آشنایی و آموزش مبانی دینی و همچنین پاسخگویی به سوالات وی را بر عهده دارد.




منبع:

حرکت می کنیم





مطالب مرتبط