استایل کژوال مردانه سال 2024 + راهنمای ست کردن


به جرات می‌توان گفت که استایل کژوال مردانه یکی از پرکاربردترین سبک‌های پوشش است. اگرچه این سبک، کاملا غیر‌رسمی است اما می‌تواند بسیار شیک و تحسین‌‌ برانگیز باشد.

در عین حال، اگر اصول این پوشش را به درستی رعایت نکنید، می‌تواند تبدیل به سبکی تکراری و خسته‌کننده شود.

اگر کنجکاوید بدانید که ترندهای سال 1403 در مورد استایل کژوال مردانه چیست و چطور با چند انتخاب کوچک و ساده می‌توانید استایلی منحصر به فرد داشته باشید، این مطلب از ایده آل مگ را از دست ندهید.

فهرست مطالب

انواع استایل کژوال مردانه در سال 1403

اگر نگاهی به دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های غیر‌رسمی داشته باشید، احتمالا متوجه تنوع بسیار زیاد استایل کژوال مردانه شده‌اید.

این سبک، بیشتر زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از شما انتظار می‌رود سطحی از آراستگی را به نمایش بگذارید، اما در عین حال، خیلی اتوکشیده و رسمی هم نباشید.

به عبارت دیگر، در اینجا از یک سبک روزمره و راحت صحبت می‌کنیم که حاصل تلفیقی از تکه‌های مناسب و هماهنگ با یکدیگر است.

انواع استایل کژوال مردانه

درباره یک استایل کژوال مردانه، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • پیش از لباس پوشیدن به سبک کژوال، باید در نظر داشته باشید که به کجا می‌روید و قرار است با چه کسانی ملاقات کنید. برای مثال، شرکت در یک مراسم فارغ‌التحصیلی با یک دورهمی دوستانه یا یک ملاقات کاری متفاوت است.
  • پوشیدن یک تیشرت و شلوار جین در کنار دوستان، انتخاب مناسب و راحتی است، در حالی که یک جشن فارغ‌التحصیلی، استایل متفاوتی می‌طلبد. استفاده از یک کت بلیزر در چنین مراسمی، گزینه مناسب‌تری خواهد بود.
  • اضافه کردن چند تکه نسبتا رسمی به یک تیپ راحت و روزمره، همان چیزی است که هوشمندی شما در لباس پوشیدن را نشان می‌دهد. مثلا یک پیراهن دکمه‌دار به رنگ سال 1403، یا یک کت کشمیری، ظاهر جذاب‌تری به استایل کژوال مردانه شما می‌دهد.