پنه لوپه کروز 50 ساله شد این بازیگر راز جوانی خود را فاش کرد


پنه لوپه کروز بازیگر معروف دیروز 50 ساله شد و معلوم است که منتظر این اتفاق بود.

او در اوایل سال جاری در مصاحبه ای با مجله Elle گفت: “50 سالگی چیز بزرگ و زیبایی است و من واقعاً می خواهم آن را با همه دوستانم جشن بگیرم.”

پیری روی این بازیگر اسپانیایی تأثیری نمی گذارد زیرا او هنوز جوان به نظر می رسد و پله ها را یکی پس از دیگری بالا می رود.

کروز با آن صورت بدون چین و چروک، موهای مشکی ضخیم و بدن باریک و در عین حال خوش فرم، توانست به خوبی از خود دفاع کند و در 50 سالگی 40 ساله به نظر برسد.

البته کروز دلایل زیادی برای حفظ جوانی خود دارد. این بازیگر برنده اسکار نه تنها به بازیگری علاقه دارد بلکه به عنوان مدل با برندهای معروفی مانند Chanel و Lancôme همکاری می کند.

همسر خاویر باردم یکی دیگر از بازیگران مشهور که با او 2 فرزند دارد، راز جوانی او خوردن غذاهای کامل، استفاده از کرم های ضد چروک، استفاده از هورمون های زیستی، ورزش 4 بار در هفته، 8 ساعت خواب شبانه و انجام دادن است. مدیتیشن بیان شده است.

کروز در مصاحبه خود با مجله Elle گفت که اغلب از او در مورد مشکل پیری می پرسند: «از دهه بیست سالگی از من در مورد مشکل پیری سوال می کردند. من در آن زمان بیشتر از الان عصبانی بودم.”

او هنوز می داند که جوان ماندن برای حفظ جایگاهش در بین بازیکنان برتر چقدر مهم است.

و معلوم شد که او کارهای زیادی برای این منظور انجام می دهد، از خواب کافی، خوب غذا خوردن و ورزش منظم.

پوست

کروز در مصاحبه خود با مجله Elle در سال 2021 گفت که به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می دهد.

او در این باره گفت: «من پوستم را با مرطوب کننده ها آبرسانی می کنم. این کرم ها زمانی ایده آل هستند که پوست به آب بیشتری نیاز دارد. من گاهی اوقات از برس بدن نیز استفاده می کنم. مسواک زدن بدن به دفع سموم کمک می کند. همچنین آرایشگرم در آخرین فیلمم از ماساژور صورت JDroller برای من استفاده کرد که واقعاً مؤثر بود.»

به گفته کروز، او همچنین از هورمون‌های بیولوژیک استفاده می‌کند: «من دائماً در مورد تغذیه و دارو مطالعه می‌کنم، به‌ویژه وقتی صحبت از هورمون‌ها می‌شود. «در سال‌های اخیر چیزهای زیادی از پزشکان آموخته‌ام.

مو

کروز همچنین از موهای خود مراقبت زیادی می کند، زیرا مادرش صاحب یک آرایشگاه بود.

او در این باره گفت: من چند ترفند برای سالم نگه داشتن موهایم بلدم. من می توانم موهای دیگران را کوتاه، رنگ و خشک کنم. من یک بار قبل از مراسمی صورت و موهای سلما هایک را درست کردم. برق قطع شد بنابراین مجبور شدم با شمع این کار را انجام دهم! این کاملا یک چالش بود.”

کروز اغلب موهای خود را اصلاح می کند: «من این کار را به طور طبیعی انجام می دهم. اگر از آن روزهایی است که موهایم حال خوبی ندارند، برای حجم دادن به موهایم آن را با شامپوی خشک مخلوط می کنم.

ورزش

کروز همچنین در مورد برنامه روزانه خود صحبت کرد. او هر روز صبح حدود ساعت 7:30 از خواب بیدار می شود زیرا به گفته خودش به 7-8 ساعت خواب شبانه نیاز دارد.

او به مجله Elle می گوید: «اگر پروژه کاری نداشته باشم، سعی می کنم صبح ها ورزش کنم. من 17 سال آموزش باله کلاسیک دیدم که برایم سود زیادی داشت. الان فقط 3 یا 4 بار در هفته ورزش های مقاومتی و برخی ورزش های هوازی انجام می دهم.

او همچنین گفت: مراقبه ماورایی هم انجام می دهم. او این کار را برای چند سال در 20 سالگی من انجام داد و واقعاً به من کمک کرد. “ماساژ طولانی هر از گاهی عالی است.”

کروز پیلاتس را نیز امتحان کرده است.

او اغلب یوگا Bikram را انجام می دهد، نوعی از یوگا که به عنوان ورزش انجام می شود.

مطالب مرتبط