هیدروفیشیال چیست؟ همه چیز در مورد هیدرودرمی صورت یا آب صورت


داشتن پوستی صاف، تمیز و سالم برای همه به خصوص خانم ها مهم است. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از افراد به استفاده از محصولات پوستی ساخته شده با مواد شیمیایی زیادی روی می آورند. ندانید که چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای کل بدن مضر خواهند بود. اما چرا سلامتی خود را با این مواد شیمیایی به خطر می اندازیم؟ در عوض، روش های مدرن مانند “آب صورتاو کمک گرفت.

هیدرو صورت که به آن هیدرودرما فیشال نیز می‌گویند، یک روش غیرتهاجمی و غیر لیزری است که پوستی نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نتیجه این روش فوری است و نیازی نیست ماه ها منتظر بمانید تا تغییرات پوستتان را ببینید. در این مقاله از سایت مگ عالیه ما تمام اطلاعات لازم در مورد این روش شگفت انگیز را داده ایم. با ما بمان.

هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام می شود؟

هیدرودرم صورت یا هیدرودرم صورت یک روش جوانسازی و جوانسازی پوست است که باعث نرمی و شفافیت صورت می شود. این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله انجام می شود. چهار مرحله هیدرو صورت شامل پاکسازی، لایه برداری، از بین بردن سلول های مرده و آبرسانی به پوست است. قلم هیدرودرم دارای چندین سر مختلف است که استفاده از هر کدام عمل خاصی را بر روی صورت انجام می دهد.

در مرحله اول صورت تمیز می شود. سپس با استفاده از خاصیت سایشی ملایم قلم هیدرودرم، پوست لایه برداری می شود. در مرحله بعد ناخالصی ها، چربی اضافی و جوش های سرسیاه با استفاده از سر مکنده از منافذ عمیق پوست خارج می شود. همچنین این مکش ملایم به عنوان ماساژ پوست عمل می کند و گردش خون را در ناحیه صورت افزایش می دهد. در نهایت سرم ها و لوسیون های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها، مواد مغذی و ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می شود. از آنجایی که این مواد نه تنها بر روی سطح پوست قرار می گیرند و به عمق پوست نفوذ می کنند، به سرعت جذب شده و اثر خود را به جا می گذارند. در مجموع تمام این 4 مرحله هیدروفیسیال دست به دست هم داده و زیبایی و طراوت را به پوست می بخشد.

این روش درمانی برای انواع پوست مناسب است و حتی اگر پوست حساسی دارید می توانید آن را امتحان کنید. به طور کلی، هیدرو صورت برای اهدافی مانند: کاهش چربی پوست، درمان آکنه، رفع انسداد یا اندازه منافذ بیش از حدبرای درمان لکه های پوستی و رفع لکه های تیره استفاده می شود.

فواید هیدرودرمی صورت چیست؟

هیدرودرما برای صورت فواید زیادی برای پوست به همراه خواهد داشت:

پوست را کاملا لایه برداری می کند

پوست انسان هر روز در معرض آلودگی، استرس و آسیب های محیطی قرار می گیرد. آلودگی همراه با سلول های مرده در سبوم تولید شده توسط پوست به دام افتاده و منافذ پوست را مسدود می کند. این امر باعث آکنه و انواع جوش های سر سفید و سر سیاه می شود. اما هیدروفیسیال به لایه برداری سلول های مرده پوست و حذف ناخالصی ها از منافذ کمک می کند. پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست تیره و کدر صورت بلافاصله روشن و تمیز می شود.

مواد مغذی ضروری را برای پوست فراهم می کند

صورت هیدرودرم، آنتی اکسیدان های ضروری، پپتیدها و ترکیبات آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می کند. در نتیجه پوست احیا و تغذیه خواهد شد. نوع سرم های مورد استفاده در درمان هیدروفیسیال به ترجیحات شما بستگی دارد. به عنوان مثال، سرم هایی که برای درمان آکنه استفاده می شوند با سرم هایی که برای رفع چین و چروک استفاده می شوند متفاوت خواهند بود.

پوست را روشن و یکدست می کند

هنگامی که چربی اضافی و سلول های مرده روی سطح پوست و همچنین در عمق منافذ قرار می گیرند، پوست کدر و ناهموار به نظر می رسد. با حذف این لایه کثیفی، پوست براق و صاف می شود و بافت آن بهتر می شود. بلافاصله پس از هیدرودرمی صورت متوجه این موضوع خواهید شد.

به سم زدایی لنفاوی کمک می کند

مکش قلم هیدرودرم آلودگی ها را از بین می برد و منافذ پوست را کاملا تمیز می کند. علاوه بر این حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه ماساژ صورت ایفا می کند. این مکش و ماساژ ملایم باعث تحریک سیستم لنفاوی و افزایش گردش خون می شود. در نتیجه سم زدایی پوست توسط خون و لنف تسهیل می شود.

بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و اثر فورا قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل، این روش می تواند بخشی از روتین ماهیانه مراقبت از پوست شما باشد. بدون اینکه به تحصیل یا کار شما آسیبی وارد شود.

آیا این روش برای من مناسب است؟

پاسخ این سوال مثبت است اگر:

  • شما پوستی مات و مات دارید. Hydrofacial می تواند پوست را نرم کرده و به آن درخشندگی دهد.
  • شما با جوش و آکنه مبارزه می کنید. اسکین هیدرودرم قادر است منافذ پوست را عمیقا تمیز کرده و از بروز آکنه و انواع نقاط سیاه و سفید جلوگیری کند.
  • چین و چروک و خطوط ریز را روی صورت خود می بینید. Hydrofacial پوست را آبرسانی کرده و با سرم های ضد چروک آن را تغذیه می کند. به همین دلیل می تواند چین و چروک را به حداقل برساند.
  • شما پوستی جوان تر و سالم تر می خواهید. هیدرودرم پوست را سفت می کند، سلول های مرده را از بین می برد، اندازه منافذ باز را به حداقل می رساند و پوست شما را جوان تر نشان می دهد.

البته لازم به ذکر است که افرادی که دارای بثورات پوستی فعال، زخم های باز صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند. آنها باید از این روش اجتناب کنند. پوست هیدرودرم نیز برای زنان باردار توصیه نمی شود.

آیا هیدرودرم پوست عوارضی دارد؟

به طور کلی، هیدروفیسیال عوارض جانبی جدی ندارد. با این حال، ممکن است بعد از این درمان کمی قرمزی روی صورت خود احساس کنید یا احساس کنید که پوست شما حساس است. چنین مواردی کاملا موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت.

علاوه بر این، سرم ها و لوسیون های مورد استفاده در جلسات هیدرودرم پوست ممکن است برای شما تحریک کننده یا حساسیت زا باشند. پس بهتر است ابتدا مواد موجود در سرم ها و لوسیون ها را بررسی کنید و سپس این روش را انتخاب کنید.

مراقبت های بعد از هیدروفاز چیست؟

  • بلافاصله پس از هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. این به این دلیل است که ناحیه تحت درمان ممکن است در معرض آسیب خورشید باشد. برای پوشاندن ناحیه هیدرودرمی شده می توانید استفاده کنید محصولات ضد آفتاب از SPF بالا (حداقل 40) و وسایل محافظ مانند چتر و کلاه لبه دار استفاده کنید.
  • از اپیلاسیون صورت خود پس از هیدروفیسیال خودداری کنید. شما می توانید این کار را در دو روز انجام دهید.
  • حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرمی صورت از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی اسیدهای مختلف خودداری کنید.
  • حداقل تا 48 ساعت بعد از عمل از کرم استروئیدی استفاده نکنید.
  • از مصرف محصولات حاوی رتینول تا چند روز پس از هیدرودرم پوست خودداری کنید.

در موارد در با این اوصاف، هیدرو صورت فواید زیادی برای پوست دارد و جای تعجب نیست که در بین مردم محبوب شده است. اگر مشکل یا بیماری پوستی ندارید، این روش را امتحان کنید. همچنین اگر تجربه ای در مورد هیدرودرمی صورت دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط