تفاوت عطر تقلبی و اصل


بزرگترین چالش در خرید عطر و ادکلن این است که عطر مورد نظر شما اصل باشد و تقلبی نباشد. زیرا خرید یک عطر تقلبی هم از نظر مالی به شما آسیب می زند و هم سلامت شما را به خطر می اندازد.

در واقع تفاوت قیمت بسیار بالا و ناخالص یک فروشگاه یا یک سرپایی نشانه درستی فروشنده نیست. بلکه در بسیاری از موارد نشانه تقلبی بودن محصول است.

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه تفاوت عطر تقلبی و اصل را تشخیص دهید و شما را در چالش خرید محصول اصلی و اورجینال یاری کنیم تا فریب افراد سودجو را نخورید. فقط 3 دقیقه خواندن این مقاله برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در تشخیص عطر اصلی کافی است.

تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی با توجه به بسته بندی جعبه؛ اولین قدم خرید محصول اصلی است

اولین قدم برای شکست نخوردن در چالش بزرگ خرید عطر اورجینال، خرید عطر از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قدیمی عطر و ادکلن است تا از اصالت ادکلن خود مطمئن شوید. همچنین علیرغم تمام تلاش هایی که تولیدکنندگان عطر تقلبی انجام می دهند تا عطر تقلبی خود را شبیه عطر اصلی کنند، تفاوت هایی بین عطر اصلی و تقلبی وجود دارد که به شما نشان می دهد که عطر واقعی است یا تقلبی. یکی از تفاوت های عطر تقلبی و اصل، کیفیت پایین بسته بندی جعبه محصول تقلبی است.

برای تشخیص عطر اصلی از تقلبی ابتدا باید به سلفون پیچیده شده دور جعبه محصول توجه کنید. روکش سلفون محصولات اصلی بسیار دقیق، تمیز و بدون ایراد می باشد.

این سلفون باید ضخیم، محکم و مطابق با جعبه محصول باشد. اما بسته بندی سلفون محصولات تقلبی اغلب تا می شود، اندازه آن با جعبه عطر متفاوت است و یک همپوشانی بزرگ در انتهای جعبه عطر وجود دارد (معمولاً بیش از 5 میلی متر). بنابراین اگر به عطری با سلفون ناهموار و نامتناسب برخورد کردید، در تقلبی بودن آن شک نکنید.

توجه به طراحی و کیفیت جعبه مقوایی؛ مهمترین تفاوت عطر تقلبی و اصل

شرکت های تولیدکننده عطر و ادکلن از مقوای مرغوب و ضخیم برای جعبه عطر خود استفاده می کنند تا از آسیب احتمالی شیشه عطر جلوگیری کنند. رنگ این کارتن ها سفید است و طراحی داخلی کارتن به گونه ای است که شیشه عطر را کاملا در جای خود نگه می دارد. اما در مورد عطرهای تقلبی از مقواهای بی کیفیت استفاده می کنند که بسیار نازک و معمولاً خاکستری رنگ هستند و طراحی داخلی دقیق محصولات اصلی را ندارند. عطرهای تقلبی در این جعبه ها پایدار و شل نیستند.

شناسایی عطر اصلی با بارکد و نوشته روی جعبه

اگر قصد خرید عطر زنانه اورجینال را دارید، توجه به برچسب ها و نوشته های روی جعبه ادکلن می تواند به شما در تشخیص اصل بودن محصول کمک کند. نوشته های روی محصولات اصلی خوانا و بر روی جعبه محصول حک شده است.

این مقالات اطلاعات دقیقی در مورد عطر ارائه می دهند. با مراجعه به وب سایت اصلی سازنده می توانید صحت این اطلاعات را پیگیری کنید. در صورتی که برچسب روی جعبه خوانا نباشد یا اطلاعات روی جعبه با اطلاعاتی که سازنده محصول در سایت خود منتشر کرده است مطابقت نداشته باشد، کالای مورد نظر یک محصول تقلبی و بی کیفیت است.

طراحی بطری عطر؛ یکی دیگر از تفاوت های عطر تقلبی و اصل

برخی از سودجویان و تولیدکنندگان عطرهای تقلبی و تقلبی معمولاً از طرح بطری و بسته بندی عطرهای تقلبی خود استفاده می کنند که شباهت زیادی به عطرهای اصلی دارد.

اما اگر از طراحی شیشه عطر اصلی اطلاع داشته باشید، با کمی دقت و تحقیق می توانید تفاوت های زیادی را پیدا کنید. بنابراین، قبل از خرید عطر مورد نظر خود، اگر قبلا از این عطر استفاده نکرده اید، به وب سایت سازنده مراجعه کنید. به شکل و طرح بطری ادکلن اصلی نگاه کنید و آن را با محصولی که در پیش دارید مقایسه کنید.

تفاوت رنگ عطر تقلبی با اصل، با بررسی رنگ می توان به اصالت محصول پی برد.

یکی از راه های تشخیص عطر اصل از تقلبی، تفاوت رنگ این محصولات است. تصور کنید عطر و ادکلن زیبای زنانه را به صورت آنلاین خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی عکس محصول خود را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر رنگ عطر مورد نظر تند و چشمگیر است، باید در اصل بودن محصول شک کنید. زیرا شرکت های عطرسازی معروف از رنگ های زیادی برای ساخت عطر استفاده نمی کنند و عطرهای اصلی بسیار کم رنگ هستند. بنابراین یکی از تفاوت های عطرهای تقلبی و اصل، رنگ شیمیایی، تند و طاقت فرسا ادکلن های تقلبی است.

روش تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی با درپوش شیشه عطر

درپوش عطرهای تقلبی نامتقارن است. با عطرهای اورجینال به دلیل دقت بالا در طراحی شیشه و بسته بندی محصول، هیچ تناقضی در تقارن وجود ندارد و همه چیز دقیق و منظم است.

تفاوت عطر تقلبی و اصل؛ به کد روی شیشه یا جعبه عطر دقت کنید

در عطرهای اصلی، کدی در پایین شیشه عطر وجود دارد. اما در عطرهای تقلبی کد نشان وجود ندارد یا در جای دیگری قابل مشاهده است. تفاوت کد نشان روی بطری و کد نشان روی جعبه یکی از نشانه های تقلبی بودن محصول است. یکی دیگر از مشکلاتی که در تشخیص عطر تقلبی از اصل وجود دارد این است که در عطرهای اصلی، شماره سریال در قسمت پایین بطری حک یا چاپ شده است. بنابراین اگر شماره سریال ته بطری محصول را پیدا نکردید، مطمئن باشید که این یک ادکلن تقلبی است.

کیفیت تولید شیشه؛ یکی دیگر از تفاوت های عطر تقلبی و اصل

شرکت های عطرسازی معروف دنیا برای اینکه بتوانند با رقبای خود در زمینه عطر و ادکلن رقابت کنند، از بهترین مواد اولیه برای بسته بندی و بطری محصولات خود استفاده می کنند. پس برای خرید عطر به شیشه آن توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر با یک شیشه ادکلن بی کیفیت، ناهموار و ناهموار برخورد کردید و یا در داخل بطری برجستگی های کوچک حباب دار و روی شیشه مشاهده کردید، می توانید از تقلبی بودن عطر مطمئن شوید. حتی گاهی اوقات تولید کنندگان عطرهای تقلبی به جای شیشه از پلاستیک استفاده می کنند که در این صورت تشخیص عطر اصلی از تقلبی بسیار آسان تر است.

تست بوی عطر; راه نهایی برای تشخیص اصالت یک عطر

آخرین مرحله برای تشخیص عطر اصلی از محصول تقلبی، بررسی بوی عطر است. برای این کار مقداری ادکلن روی پوست خود اسپری کنید. به عطر و بوی عطر در طول روز توجه کنید. اگر عطر به تدریج در طول روز محو شود، عطر اصلی است. اما اگر در مدت کوتاهی اثری از بوی آن باقی نماند، عطر تقلبی خواهد بود. زیرا ماندگاری عطر یکی از نشانه های محصولات اصلی است که عطرهای تقلبی و تقلبی بی فایده است.

عطر و ادکلن اورجینال ماندگار را از مجموعه معتبر Bodhiseh Shop خریداری کنید

در این مقاله تفاوت عطرهای تقلبی و تقلبی را برای شما توضیح داده ایم و شما را راهنمایی کرده ایم که چگونه عطر اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. با این وجود، تشخیص اصالت عطر کار آسانی نخواهد بود. پس در نظر داشته باشید که خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند تضمین بالایی برای خرید یک عطر و ادکلن اصل به شما بدهد.

فروشگاه آنلاین برای بودیسم خرید کنید یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع عطرهای اصل و باکیفیت. با ورود به وب سایت این مجموعه به آدرس boodise.shop می توانید با خیال راحت محصول اصلی مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کنید و از خریدی خوب و مطمئن لذت ببرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مطالب مرتبط