بهترین عطر مردانه و زنانه (ست انحصاری ادکلن)


با خرید بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه می توانید استایل خود را با همسرتان هماهنگ کنید و در مهمانی ها بدرخشید. بسیاری از عطرها مانند Baccarat Rouge از نظر جنسیت خنثی هستند و آنها را به انتخابی عالی برای زوج ها تبدیل می کند. این عطر یکی از عطرهای مجلل با قیمتی مناسب است.

اما Baccarat تنها عطر فوق محبوب نیست، چقدر با عطرهای محبوب دیگر آشنا هستید؟ آیا می دانید چه نت هایی دارند؟ در این مقاله به توضیح کامل این مشکل و ارائه انواع آن ها پرداخته ایم.

ما لیستی از بهترین عطرهای مشترک زنانه و مردانه را به شما ارائه می کنیم

ادکلن های جنرال زنانه و مردانه آنها از ترکیبی از نت های مناسب برای مردان و زنان ساخته شده اند. این محصولات معمولا قیمت بالایی در بازار ندارند. مثلا قیمت عطر مگامار نسبتا مناسب است و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

اما به نظر شما بهترین عطر برای مردان و زنان چیست؟ این محصول چه ویژگی هایی دارد و چرا باید آن را بخریم؟

برچسب یهودی پاریس پریوت

در سال 2011، سیسیل زاروکیان عطری برای شرکت Jovi Paris در فرانسه تولید کرد که اکنون بسیاری از مردان و زنان عاشق استفاده از آن هستند. این دئودورانت مانند عطر ساواژ بهترین عطر مفاصل مردانه و زنانه محسوب می شود.

این محصول دارای خاصیت گرمی است که خانم ها و آقایان می توانند در روزهای سرد سال از آن استفاده کنند. این عطر با گروه رایحه های شرقی گلی خود قطعا می تواند لبخند را بر لبان شما بنشاند و در هر شرایطی جذابیت شما را تکمیل کند.

نت ابتدایی: سوت، چرم، پاپیروس

نت میانی: نعناع هندی، چوب صندل سفید

رایحه پایه: لبدانوم

تام فورد آخرین گیلاس

عطر تام فورد لاست چری یکی از عطرهای محبوب زنانه و مردانه محصول سال 2018 آمریکا می باشد.این محصول یکی از عطرهای گران قیمت بازار است که با رایحه گلی شرقی بینی شما را نوازش می دهد. اگر با بودجه خرید خوشبو کننده مشکلی ندارید، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم تا به استایل خود جذابیت بخشد.

نت آغازی: بادام، گیلاس

نت میانی: گل رز، یاسمن، گیلاس

رایحه پایه: دانه تونکا، وتیور، سدر، چوب صندل سفید، بلسان پرو

2021 کلایو کریستین از جا پرید و مرا بوسید

جولی پلوشت عطرساز Clive Christian Jump Up and Kiss Me Hedonistic 2021 است که این محصول را در انگلستان تولید می کند. این خوشبو کننده با گروهی از رایحه های چوبی شرقی به تمامی خانم ها و آقایانی که به عطرهای چوبی علاقه دارند پیشنهاد می شود. نت های بالایی، میانی و پایینی این محصول دلپذیر است و لبخند رضایت را بر لبان شما می آورد.

رایحه اولیه: ترنج، ماندارین، لیموترش، بهارنارنج، گریپ فروت، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه، چای نعناع، ​​گیلاس

نت میانی: ریشه زنبق، یاس، تنباکو، پاپیروس

رایحه پایه: دانه تونکا، مشک، عنبر، وانیل، نعناع هندی، خزه بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، چرم، لابدانوم، چوب کشمیر.

Ortho Parisi Magamare (Magamare)

یکی از متنوع ترین عطرهای دنیا که برای زنان و مردان تولید می شود، عطر Orto Parisi Megamare است که قطعا با گروه معطر آبزی خود شما را شگفت زده خواهد کرد و البته حس درونی شما را خوب می کند. الکساندرو گلتیوی در سال 2019 این محصول را برای برند Oretto Parisian در ایتالیا تولید کرد که اگرچه زمان زیادی از تولید این محصول نمی گذرد اما به لطف طعم های خاص خود توانسته محبوبیت زیادی در اکثر کشورهای جهان از جمله کسب کند. ایران.

نت آغازی: آب دریا، پرتقال، بنفشه، فلفل، آب

نت میانی: آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک، چای، نمک

رایحه پایه: مشک، خزه بلوط، چوب صندل سفید، عنبر

زرژوف آربا پورا

لورا سانتاندر و کریستین کاربنل عطرسازان معروف Erba Pura Zorjoub هستند که این محصول را برای برند Zorjoov در سال 2019 در ایتالیا تولید کردند. Zarjouf Arba Pura دارای گروهی معطر از رایحه های شرقی است که بینی شما را نوازش می دهد و احساس خوبی در درون شما ایجاد می کند.

با استفاده از این دئودورانت می توانید استایلی جذاب با همسرتان داشته باشید و در مهمانی ها ستاره شوید.

نت آغازی: ترنج، پرتقال، آهک

نت میانی: میوه ها

نت پایانی: مشک، عنبر، وانیل

عطرهای مارلی هالتین (Haltin)

Parfums de Marley محصولی به نام Haltin را در سال 2021 تولید و روانه بازار کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از خانم ها و آقایان علاقه مند به عطر و ادکلن را به خود جلب کند. این محصول بوی چوبی معطری دارد و در فرانسه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اکنون بسیاری از زنان و مردان ایرانی نیز تمایل دارند از این دئودورانت استفاده کنند.

نت آغازی: ترنج، اسطوخودوس، مریم گلی

نت میانی: پرالین، زعفران

نت پایانی: سدر، عود

گل گوشت فردریک مال

Dominique Rupion یکی از عطرسازان مشهور فرانسوی است که عطرهای بسیاری از جمله Frédéric Malle Carnal Fleur را خلق کرده است. این محصول دارای رایحه های گلی است و به دلیل طبیعت خنکی که دارد می توانید در روزهای گرم بهار و تابستان از آن استفاده کنید.

این خوشبو کننده در سال 2005 تولید شد و در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین عطرهای بازار تبدیل شد.

نت آغازی: ترنج، خربزه، شکوفه پرتقال

نت میانی: یلانگ یلانگ، زنبق دره، یاس بزرگ

رایحه پایه: مشک

Mason Francis Korcjan Baccarat Rouge 540

فرانسیس کورکجان سازنده عطر Baccarat Rouge 540 است که در سال 2015 این محصول را در کشور فرانسه تولید کرده است.کورکجان معتقد است باکارات روژ 540 بهترین انتخاب برای خانم های سردسیر و آقایان با شخصیت گرم است. این افراد می توانند در روزهای سرد پاییز و زمستان از این خوشبو کننده هوا استفاده کرده و عطر مطبوعی را در فضا پخش کنند.

گروه عطرهای شرقی Mason Francis Kurkjan Baccarat Rose 540 گلی بوده و قطعا تجربه ای ماندگار را برای علاقه مندان به این دسته از عطرها به ارمغان خواهد آورد.

نت آغازی: یاس، زعفران

رایحه پایه: چوب سدر، چوب نراد

بهترین عطر مشترک مردانه و زنانه جذاب برای همه

با استفاده از بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه خود و همسرتان را مجذوب خود کنید. حتی می توانید به جای استفاده از ادکلن های مختلف، با خرید یک ادکلن معمولی در هزینه خود صرفه جویی کنید و به راحتی در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید.

در مورد انتخاب بهترین عطر مشترک می توانید با کارشناسان حرفه ای فروش این محصولات صحبت کنید. کارشناسان با توجه به تجربه و دانش خود به شما کمک خواهند کرد تا بهترین محصول را انتخاب کنید. برای تشخیص بهتر، حتی در مورد سلیقه و شخصیت شما سؤالاتی می پرسند تا دقیقاً همان عطر یا ادکلنی را که متناسب با نیاز شما باشد در اختیار شما قرار دهند. عطرهایی مانند Baccarat و Megamare از محبوب ترین عطرها در بین دئودورانت های معمولی هستند.

مطالب مرتبط