چگونه با ارز دیجیتال بلیط هواپیما بخریم؟


حتما تا به حال با مقالات و مطالب زیادی در رابطه با نحوه کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال برخورد کرده اید و فکر می کنید که هدف اصلی و اصلی از اختراع و انتشار ارزهای رمزپایه اصلی ایجاد چنین بازاری برای سود و تجارت است. اما جالب است بدانید که چنین ایده ای درست نبوده و یکی از اهداف اصلی شکل گیری ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین جایگزینی آنها با ارزهای فیات و پول دولتی مانند دلار، پوند، یورو و سایر ارزهای رایج و بعد از آن بوده است. ، با توجه به افزایش تعداد ارزهای رمزنگاری شده و ایجاد نوسانات قیمت، بستری برای معامله و گشت و گذار در این نوسانات قیمتی فراهم کرد و ارزهای دیجیتال از هدف اصلی و اصلی خود (که جایگزینی ارزهای متمرکز و دولتی بود) فاصله گرفتند. اما چند روزی است که این روند تغییر کرده و دامنه کاربرد فناوری های بلاک چین گسترش یافته و به کارهای روزمره ما نیز سرایت کرده است و امروزه امکان خرید بلیط هواپیما با استفاده از ارزهای دیجیتال وجود دارد. ارائه چنین گزینه ای برای کاربران ایرانی که به دلیل وجود جریمه های مالی هنگام انتقال ارز با مشکلات زیادی مواجه هستند بسیار مفید خواهد بود، با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله به نحوه خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال می پردازیم. گفتگو؛ بنابراین، اگر شما نیز در این مورد کنجکاو هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از ارزهای دیجیتال در سفر

امروزه ارزهای دیجیتال بخش قابل توجهی از مبادلات تجاری دنیای مالی را به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل حوزه های مختلفی را تحت کنترل خود در آورده اند و سفر و خرید بلیط هواپیما با ارزهای دیجیتال یکی از آن حوزه هایی است که اخیراً رونق جالبی به خود دیده است. احتمالاً همانطور که روند قیمت یک ارز دیجیتال را مطالعه می کنید و نوسانات قیمت آن را مشاهده می کنید، تصور کنید که یک شبه با ارزش یک واحد ارز دیجیتال می توانید یک بلیط هواپیما درجه یک و یک اتاق در یک هتل پنج ستاره رزرو کنید. در حالی که فردا و در بعد از انتشار اخباری (مانند خبر ورشکستگی صرافی FTX) ناگهان ارزش ارز دیجیتال شما کاهش می یابد و قیمت یک واحد آن حتی کفاف صبحانه شما را نمی دهد.

اما در این بین جالب است بدانید که در دنیای ارزهای دیجیتال نوعی ارز دیجیتال وجود دارد که در دسته استیبل کوین ها قرار می گیرد و همیشه قیمت ثابتی دارد و ارز رمزپایه تتر را می توان یکی از مهم ترین استیبل کوین ها دانست. . قیمت هر واحد ارز دیجیتال تتر همیشه برابر با 1 دلار است و شما قرقاول بخر انگار در حال خرید دلار هستید و این ثبات قیمت می تواند به شما این اطمینان را بدهد که در هر شرایطی می توانید از این ارز برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استفاده کنید. امروزه بسیاری از شرکت های مسافرتی معتبر مانند تراوالا، هتل بابی و … روش پرداخت ارز دیجیتال را به رسمیت شناخته اند و این روش پرداخت به قدری در بین کاربران این شرکت ها محبوب شده است که در سال 2021 حدود 70 درصد از پرداخت های مشتریان انجام خواهد شد. با استفاده از ارزهای دیجیتال ساخته شود. این روش است.

استفاده از ارز دیجیتال در سفرهای خارجی

در حال حاضر بسیاری از ایرلاین ها از روش های پرداخت ارز دیجیتال استفاده می کنند و هواپیمایی airBaltic را می توان اولین شرکت هواپیمایی پیشگام در این زمینه دانست و پس از آن شرکت هواپیمایی لهستانی LOT قرار دارد که از بیت کوین به عنوان یکی از روش های پرداخت پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که فناوری بلاک چین به ایرلاین های ایرانی نیز سرایت کرده است و بر اساس اخباری که اخیرا منتشر شده، هواپیمایی هما به دنبال طراحی رمز ارز ویژه ای برای خرید بلیط هواپیما با عقد قرارداد با یک شرکت داخلی است.

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، جالب است بدانید که در حال حاضر بسیاری از آژانس های مسافرتی از روش های پرداخت ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و یکی از آژانس های مسافرتی آنلاین آمریکایی که در سال 1989 فعالیت خود را آغاز کرد، Chip Air نام دارد که کاملا فعال بوده و پیشگام بوده است. ارز دیجیتال و در سال 2013 اولین آژانس مسافرتی بود که از بیت کوین به عنوان روش پرداخت برای رزرو بلیط هواپیما استفاده کرد.

مزایای استفاده از ارز دیجیتال در سفر

علاوه بر این خرید ارز دیجیتال و استفاده از آن باعث سهولت در دریافت خدمات مسافرتی شد، این روش پرداخت مزایای دیگری را نیز برای شهروندان ایرانی به همراه داشت. در شرایطی که اثرات تحریم‌های مالی بر تمامی فعالیت‌های روزانه ما سایه افکنده است، زیرا ایرانی‌ها و کاربران ایرانی نمی‌توانند برای پرداخت‌های خود در سیستم‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی پال کمک دریافت کنند، مطمئناً ارائه یک بستر ثانویه برای پرداخت‌ها می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد. .

امروزه اکثر هتل ها، ایرلاین های معتبر، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای از روش پرداخت ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و این روش را می توان یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت برای مسافران ایرانی دانست که امنیت خوبی دارد و به دلیل دیجیتالی بودن این ارزهای رمزنگاری شده است. خطرات مربوط به نگهداری پول فیزیکی (مانند مفقود شدن یا سرقت) سرمایه شما را تهدید نمی کند و حتی در بسیاری از کشورها دستگاه های خودپرداز مخصوص نصب می شود، بنابراین اگر به پول نیاز دارید، می توانید به راحتی بدون مراجعه به صرافی این کار را انجام دهید. ارز دیجیتال شما و تبدیل آن به پول. طبیعتا با مطالعه موارد ذکر شده با مزیت های این روش پرداخت آشنا شده اید. اما سوالی که در این زمینه ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند مربوط به مشروعیت و قانونی بودن این روش پرداخت است. در پاسخ به این نگرانی باید این نکته را نیز بگوییم که اکثر کشورها تجارت و تجارت ارزهای رمزپایه را به رسمیت شناخته و نظر مساعدی در این باره ابراز داشته اند و در کشور ما نیز از سال 2018 با شناسایی فعالیت و تجارت ارزهای رمزنگاری شده توسط قانون، ایران در سامانه، خرید ارز دیجیتال شکل جدی تری به خود گرفت.

بهترین روش خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

اگر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعال هستید حتما مقالات زیادی در رابطه با مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی های خارجی مانند بایننس دیده اید. دلیل مسدود شدن حساب‌ها و مسدود شدن دارایی‌ها و سرمایه‌های کاربران ایرانی در این گونه صرافی‌ها، رعایت تحریم‌های مالی موجود علیه کشور ایران است. احتمالا پس از مطالعه این مقاله به این فکر می کنید که خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی عملا غیرممکن است; زیرا این کاربران عملا نمی توانند ارز دیجیتال بخرند اما چنین تصوری صحیح نیست.

همانطور که گفته شد نگاه قانونگذار ایران به معاملات ارزهای رمزپایه مساعد است و به همین دلیل صرافی های معتبر بزرگی مانند OK Exchange که چندین سال فعالیت تخصصی در زمینه خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده دارند به کمک کاربران ایرانی آمده اند. . احتمالا با مشاهده لیست ارزهای دیجیتال با پشتیبانی OK Exchange متوجه قدرت و امنیت این صرافی خواهید شد و به دلیل همین امنیت، حداقل هزینه ها، در دسترس بودن تیم پشتیبانی 24 ساعته، تنوع ارز دیجیتال موجود در این صرافی و سایر ویژگی های منحصر به فرد آن است. در بین تجار ایرانی رایج شده است. بدرخشید و میلیون ها معامله گر ارز دیجیتال را به وب سایت خود جذب کنید.

با خرید بلیط هواپیما با ارزهای دیجیتال راحت سفر کنید

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، امروزه از ارزهای دیجیتال مانند تتر، بیت کوین، اتریوم و غیره استفاده می شود. در زمینه خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر نیازهای اولیه سفر مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به مزیت های منحصر به فرد خود، در حال حاضر اکثر مسافران از این روش پرداخت در آژانس های مسافرتی معتبر بین المللی استفاده می کنند. آژانس های مسافرتی ایران و ایرلاین های کشورمان نیز از این قافله عقب نمانده اند و بر اساس اخبار منتشر شده، در حال آماده سازی توکن های ویژه برای ورود به دنیای ارزهای رمزپایه هستند. اما قطعا وجود تحریم ها را می توان مانع بزرگی بر سر راه مسافران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال دانست، مشکلی که با ایجاد صرافی های مطمئن ایرانی مانند OK Exchange تا حدود زیادی حل شده است. بنابراین، اگر شما از آن دسته مسافرانی هستید که می خواهید تتر یا سایر ارزهای دیجیتال را از یک منبع معتبر خریداری کنید، قطعا توصیه ما این است که به مجموعه تمام ایرانی OK Exchange مراجعه کنید که تحت تاثیر هیچ تحریم بین المللی قرار نمی گیرد. از خدمات منحصر به فرد آنها برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید.

مطالب مرتبط