ضرورت ساماندهی شرکت های تابعه و تولید اموال صندوق بازنشستگی مس / دغدغه بازنشستگان عزیز رسیدگی شود.

به گزارش مس پرس، دکتر حسین مدرس حبانی در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع ایجاد مالکیت و دارایی های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری مسائل آنها منجر خواهد شد. سودآوری و تضمین تحقق اهداف و برنامه های آینده خواهد بود.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند با ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، سودآوری و ارزش‌آفرینی آنها را افزایش دهد. ، بهبود مدیریت ریسک و بهره گیری از فرصت های رشد جدید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های مرتبط با صندوق بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون بازرگانی، تدوین آیین‌نامه‌های مربوطه و نظام‌مندسازی فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب این صندوق تاکید کرد. چارچوب بودجه اعلام شده به عنوان راهکارهای دستیابی به این هدف است.
وی بیان کرد: عملکرد شرکت های تابعه باید به طور مستمر رصد و ارزیابی شود و در صورت لزوم در برنامه ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

مطالب مرتبط