تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس


سلب مسئولیت: روزیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس یکی از فرآیندهایی است که ممکن است برای هر کاربری ضروری باشد و نکات بسیار مهمی وجود دارد که دانستن آنها به شما کمک زیادی می کند. شاید در نگاه اول به نظر برسد که می توانیم این کار را خیلی راحت از طریق قسمت Convert صرافی Binance انجام دهیم! اما آیا می‌دانستید که روش‌های دیگری نیز برای تبدیل بیت‌کوین به تتر در بایننس وجود دارد تا بتوانیم قیمت فروش بیت‌کوین را تعیین کرده و آن را به تتر تبدیل کنیم، در حالی که هزینه بسیار کمتری برای این تبدیل ارز پرداخت می‌کنیم؟

تبدیل بیت کوین به تتر با همان قیمتی که می خواهید و صرفه جویی در هزینه های پرداختی بسیار آسان است. این از طریق بازارهای معاملاتی کلاسیک و پیشرفته بایننس است که حتی توانایی پرداخت هزینه های خود را با استفاده از توکن BNB دارد. با ما همراه باشید تا پس از مروری بر بیت کوین، تتر و بایننس، این ۲ روش را با هم مرور کنیم.

مروری کوتاه بر Tether

ارز دیجیتال تتر که به اختصار USDT نامیده می شود، بزرگترین و با ارزش ترین استیبل کوین در جهان با طیف وسیعی از کاربردها است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • سرمایه گذاری بدون دردسر به جای دلارهای کاغذی
  • پرداخت های برون مرزی به جای تراکنش های آنلاین به دلار (به ویژه در ایران)
  • استفاده به عنوان جفت معاملاتی در معاملات ارز دیجیتال و…

با توجه به ماهیت استیبل کوین تتر و قیمت ثابت آن که تقریباً برابر با یک دلار آمریکا (USD) است، اکثر فرآیندهای انجام شده در مبادلات ارزهای دیجیتال بر اساس این ارز هستند. جفت معامله، پرداخت کارمزد، واریز و برداشت و هر چیز دیگری که باید انجام شود.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین (Bitcoin) به اختصار BTC اولین و با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان است که اولین بار در سال 2008 توسط شخص یا تیم ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شد. ارز دیجیتالی که پایه گذار ظهور سایر ارزهای دیجیتال در جهان است و در حال حاضر دارای بالاترین ارزش و قیمت بازار در جهان است.

با توجه به اینکه بیت کوین ارزش بسیار بالایی دارد و طرفداران آن نیز پر از قرص هستند، پشتیبان پایدار بسیاری از معاملات و سرمایه گذاری ها در بازار غیرمتمرکز است.

به همین دلیل است که ممکن است لازم باشد بیت کوین را در Binance به Tether تبدیل کنید! تبدیل با ارزش ترین و اولین ارز دیجیتال جهان، که ممکن است بخواهید بارها و بارها بخرید و بفروشید، به با ارزش ترین و کاربردی ترین استیبل کوین، همچنین در بزرگترین صرافی جهان، بایننس!

با این پیشینه، اکنون زمان آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه بیت کوین را به Tether در بایننس تبدیل کنید.

نحوه تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس

دو راه آسان برای تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس وجود دارد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت:

  • تبدیل بیت کوین به Tether در بایننس با استفاده از بخش تبدیل ارز (تبدیل)
  • با استفاده از Trade، بیت کوین را به Tether در بایننس تبدیل کنید

بخش تبدیل ارز بایننس (تبدیل)

یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس، استفاده از بخش تبدیل ارز در این صرافی است. برای این کار کافی است از منوی بالای صفحه فرود صرافی Binance گزینه Convert را انتخاب کنید:

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، در پنل تبدیل ارزی که برای شما فعال شده است، می توانید به راحتی بیت کوین را در بایننس به تتر تبدیل کنید. برای این کار کافی است ابتدا نوع قیمت گذاری ارز را مشخص کنید:

  • حالت بازار – که بهترین قیمت موجود در بازار را برای تبدیل انتخاب می کند
  • حالت محدود – جایی که می توانید خودتان قیمت را تعیین کنید و سفارش آن را فعال کنید

بعد از این مرحله نوبت به تعیین تعداد بیت کوین های مورد نظر می رسد. با تعیین تعداد بیت کوین، تعداد تترها نیز بر اساس قیمت به صورت خودکار در قسمت پایین نمایش داده می شود. اکنون فقط روی Convert کلیک کنید تا بیت کوین به Tether در بایننس تبدیل شود.

توجه: توجه داشته باشید که در پنل تبدیل ارز بایننس، ارز پیش فرض بیت کوین (BTC) و ارز دوم تتر (USDT) است. اگر قصد تبدیل ارزهای دیگری غیر از این دو را دارید، می توانید با کلیک بر روی مبدا و مقصد آنها را تغییر دهید.

بازار معاملاتی بایننس (Trading)

مراحلی که در قسمت قبل یاد گرفتیم احتمالا برای خیلی ها آشنا بود. اما یک نکته بسیار مهم این است که در روش قبلی کارمزدی که در ازای تبدیل ارز از شما کسر می شود قابل توجه است.

شما می توانید تبدیل ارز را به روش دیگری انجام دهید – که ممکن است کمی پیچیده تر به نظر برسد – اما در ازای آن هزینه بسیار کمتری خواهید پرداخت. در این روش:

کافی است از منوی بالای صفحه فرود صرافی بایننس روی Trade کلیک کنید و سپس وارد بازار کلاسیک آن شوید:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، می توانید جفت ارز BTC-USDT را برای معامله بفروشید. در این پنل با ایجاد سفارش فروش، این امکان را خواهید داشت که مقدار بیت کوین (BTC) مورد نظر خود را بفروشید و در ازای آن تتر (USDT) را دریافت کنید.

برای سفارش دو گزینه خواهید داشت:

  • سفارش بازار – که بهترین قیمت بازار را تعیین می کند
  • سفارش محدود – جایی که می توانید خودتان قیمت را تعیین کنید

البته حالت سومی به نام Stop Limit وجود دارد که برای تبدیل بیت کوین به Tether در بایننس چندان کاربردی ندارد و در معاملات استفاده می شود.

پس از تعیین نوع سفارش و قیمت بیت کوین، مقدار بیت کوینی که قرار است عرضه شود در قسمت Amount وارد می شود و سپس دکمه Sell برای تکمیل تراکنش کلیک می شود.

چند نکته در مورد استفاده از این روش وجود دارد:

  • دست شما برای قیمت گذاری از این طریق بازتر است
  • به این ترتیب هزینه های بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد
  • اگر BNB در حساب خود دارید، می توانید هزینه را از آنجا پرداخت کنید و تخفیف بگیرید

نتیجه

بیت کوین (Bitcoin) با علامت اختصاری BTC با ارزش ترین و اولین ارز دیجیتال در جهان است و Tether (Tether) با علامت اختصاری USDT بزرگترین و کاربردی ترین استیبل کوین در جهان است. به همین دلیل است که احتمالاً باید چندین بار در بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های متمرکز، بیت کوین را به تتر تبدیل کنید.

دو راه برای تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس وجود دارد:

  • استفاده از بخش تبدیل ارز (تبدیل)
  • استفاده از بازار برای تجارت (تجارت)

در قسمت تبدیل ارز (Conver) فرآیند کار بسیار ساده است و با تعیین نوع قیمت گذاری و میزان بیت کوین مورد نظر، تبدیل ارز انجام می شود. اما هزینه ای که در این روش دریافت می شود کمی بالاست.

در روش دوم، یعنی. با استفاده از بازار تجاری، گردش کار ممکن است کمی پیچیده تر به نظر برسد. شما وارد پنل معاملاتی کلاسیک می شوید و سپس یک بازار یا سفارش محدود برای بیت کوین ایجاد می کنید. شما مقدار دلخواه بیت کوین و قیمت را وارد کرده و روی Sell کلیک کنید تا بیت کوین ها فروخته شوند و به جای آن تتر به حساب شما واریز شود.

در ازای این فرآیند، مزایای زیر را دریافت خواهید کرد:

  • قابلیت قیمت گذاری
  • هزینه بسیار کمتر است
  • امکان اعمال تخفیف در هزینه با استفاده از توکن شبکه خود (BNB)

سوالات متداول

1. چگونه در بایننس بیت کوین را به تتر تبدیل کنیم؟

شما می توانید بیت کوین را از طریق پنل Convert و تب Trade به Tether در بایننس تبدیل کنید. تفاوت این دو روش و آموزش گام به گام آنها در متن مقاله آورده شده است.

2. چرا بهتر است از پنل معاملاتی برای تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس استفاده کنیم؟

برای تبدیل بیت کوین به Tether در بایننس بهتر است از پنل Trade و گزینه Classic استفاده کنید. دلیل این امر این است که در این حالت هزینه های کمتری نسبت به قسمت Convert پرداخت می شود، امکان استفاده از BNB برای پرداخت هزینه و دریافت تخفیف وجود دارد و روش های قیمت گذاری متنوع تر است.

منبع: بیت کوین چیست؟ (

مطالب مرتبط