در خرید اینترنتی گردنبند طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟


گردنبند ها در طیف متنوعی از طرح ها و مدل ها، همواره ظاهری زیبا به شما هدیه داده اند و در موقعیت‌های مختلف، جذابیت خاص خود را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

خرید اینترنتی، موهبتی است که دنیای تکنولوژی به ما عرضه داشته است. با گسترش مشغله افراد و ترافیک زیاد و کمبود وقت، بسیاری از امور و خدمات از جمله فروش طلا و جواهرات، به صورت آنلاین ارائه می شود و در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

در خرید اینترنتی گردنبند طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید اینترنتی گردنبند طلا می‌تواند تجربه ای جذاب و موفق باشد، اما برخی نکات را باید در نظر داشته باشید تا از خریدی امن و مطمئن بهره‌مند شوید. در زیر به برخی از این نکات اشاره شده است:

1.اعتبار و اصالت برند فروشگاه اینترنتی

اطمینان حاصل کنید که برند انتخابی شما، مطمئن و معتبر است. شما حتماً باید به فروشگاه آنلاینی اعتماد کنید که در عرصه طلا و جواهرات، نام آشنا باشد و همچنین شعبه های فروش حضوری در کنار فروش آنلاین داشته باشد. همچنین در ازای خرید شما، فاکتور رسمی مورد تایید اتحادیه طلافروشان را به شما ارائه دهد.

همچنین حتماً باید از سایتی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک خرید اینترنتی باشد. در این صورت شما می توانید به عنوان یک سایت اینترنتی معتبربه آن اعتماد کنید.

2.مشخصات طلا

آیا واقعاً گردنبندی که به دستم می رسد، طلای ۱۸ عیار یا ۲۴ عیار است؟

شما اگر از فروشگاه معتبری خرید کنید، فاکتور رسمی به شما خواهد داد که تمام جزئیات طلا مانند وزن دقیق، عیار، اجرت، مالیات و ارزش افزوده و وزن سنگ در آن ذکر شده است. همچنین در سایت های فروش طلا، کنار هر محصول باید کد استانداردبرند از اتحادیه طلا فروشان آورده شده تا با کلیک بر روی آن، از اصالت محصول مطمئن شوید.

3.اطمینان از قیمت

قیمت گردنبند را با سایر فروشندگان مقایسه کنید. اگر قیمت به نظر خیلی پایین یا خیلی بالا باشد، دقت کنید. ممکن است گردنبند اصلی نباشد یا کیفیت آن پایین باشد. اگر شما از تولیدکنندگان معتبر طلا خرید کنید که در کنار فروش آنلاین و حضوری، فروش عمده نیز دارند، می توانید با قیمت مناسب تر و بدون واسطه گردنبند طلا را تهیه کنید.

3.در نظر گرفتن هزینه های جانبی فروش آنلاین

محاسبه کل هزینه‌ها از جمله هزینه ارسال، بسته بندی، گیفت و… که ممکن است اضافه شود. برخی از سایت‌ها ممکن است هزینه‌های جانبی بالایی داشته باشند. برخی فروشگاه های اینترنتی ارسال و بسته بندی بسیار لوکس، با کیفیت و رایگان ارائه می دهند که بسیار برای مشتریان جذاب است.

4.حفاظت از اطلاعات شخصی

اطمینان حاصل کنید که سایت خرید اینترنتی طلا از نظر امنیتی معتبر است. اطلاعات شخصی و بانکی شما باید به صورت ایمن و رمزنگاری شده ارسال شود. پس حتماً باید از سایتی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک خرید اینترنتی باشد.

5.شرایط بازگشت محصول

مطالعه شرایط بازگشت و مرجوع کردن محصول، مهم است. در صورتی که پس از دریافت کالا، محصول با عکس و مشخصات درج شده آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده باشد، باید امکان مرجوع کردن و یا تعویض کالا برای شما وجود داشته باشد و این امکان اگر رایگان نباشد، برای شما هزینه اضافی در پی خواهد داشت.

6.انتخاب طرح مناسب

توجه کنید شما گردنبند را برای استفاده دائم و روزمره می خواهید یا فقط برای مجالس و مناسبت های خاص؟ پر فروش ترین طلاهای زنانه را می شناسید؟ این نکته اهمیت بسیاری دارد و به شما در جهت انتخاب طرح مناسب کمک می کند.

اطمینان حاصل کنید که طرح گردنبند با سلیقه شما همخوانی دارد و با استایل شما مناسب است.

7.پیگیری سفارش و ارسال

اطمینان حاصل کنید که فروشنده امکان پیگیری سفارش و وضعیت ارسال محصول را فراهم کرده باشد تا به راحتی وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین شما بتوانید روز و ساعت ارسال را در سایت تعیین کنید. برخی از فروشگاه ها امکان ارسال به سراسر کشور را برای مشتریان خود فراهم می کنند.

انواع مدل گردنبند طلا در فروشگاه اینترنتی ساعتچی

گردنبند طلا در گالری ساعتچی درمدل های متنوع از جمله گردنبند رولباسی طلا، گردنبند چوکر(تو گردنی)، آویز گردنبند و زنجیر، طراحی و عرضه می شود.

کالکشنی از جدیدترین طراحی گردنبندهای طلا از برندهای ونکلیف، دیوید یورمن، شوپارد، فرد، کارتیه، تیفانی،مارلا آرون،امگا و … هر سال در گالری ساعتچی در اختیار سلیقه های مدرن قرار میگیرند.

همچنین آویزهای گردنبند طلا برگرفته ازطرح های اسلیمی وهندسی، گردنبندهای طرح چشم و نظر، گردنبند های میناکاری شده، گردنبندهای شعر و همچنین گردنبند هایی که با سنگ یا مروارید تزیین شده اند، همچنین طرح های مناسبتی مانند آویز انار در یلدا که برگرفته از تاریخ ایران زمین است وآویزهای متنوع قلب درولنتاین که محبوبیت خاصی درهمه دنیا دارد، در مجموعه ما تولید و عرضه میگردد.

گالری ساعتچی جدیدترین گردنبند های طلا را با بهره گیری از به روزترین دستگاه های ساخت طلا و مدل های برندهای مطرح طلا و جواهرات ساخته و کالکشن کامل و متنوعی از گردنبندهای زنانه را در اختیارسلیقه های گوناگون و سخت پسند قرار میدهد.

خرید گردنبند طلا از فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

گالری ساعتچی سالها است که محصولات متنوع و گسترده ای را از قبیل انواع دستبند ،گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، طلای کودک، آویز ساعت و سنجاق سینه به فروش می رساند.

شما با خرید گردنبند طلا از فروشگاه آنلاین ساعتچی، از عیار آن مطمئن هستید؛ اصالت برند در کنار ارائه فاکتور رسمی گالری ساعتچی، خیال شما را برای خریدی امن، راحت می کند.

گالری ساعتچی از اولین دریافت کنندگان کد استاندارد به شماره T9121 از اتحادیه طلا فروشان می باشد .

برند ساعتچی، از توزیع کنندگان عمده طلا در ایران بوده و به همین علت، شما می توانید بدون واسطه و با نازلترین قیمت طلا و اجرت، این هدیه ارزشمند را تهیه کنید.

در قسمت پایین سایت نماد الکترونیک که مجوز فروش اینترنتی را صادر می کند، قرار داده شده است. فروشگاه آنلاین ساعتچی به درگاه های بسیار معتبر مانند بانک صادرات، بانک پاسارگاد، بانک ملت متصل بوده و با برندهای مطرح مانند ازکی وام، تارا 360 و ایران خودرو همکاری گسترده ای دارد و شما می توانید با استفاده از تسهیلات آنها، زیورآلات طلا را به صورت اقساط تهیه کنید.

شما می توانید با آرامش کامل و بدون حضور فروشنده، محصولات متنوع و زیادی را بررسی و با هم مقایسه کنید تا یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشید. سپس با صرف زمان کوتاه، طلای مورد علاقه خود را با ارسال رایگان دریافت می کنید.

در ضمن برای راحتی در انتخاب ، مشاورین فروش آنلاین ساعتچی آماده پاسخ به سوالات خریداران هستند.

در صورت دریافت کالا، اگر محصول با عکس آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده بود، به راحتی تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا برای شما وجود دارد و این امکان در تهران توسط پیک معتمد ساعتچی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

برای سفارشات فوری، امکان تسویه درب منزل نیز برای عزیزان تهرانی فراهم است.

در خرید آنلاین طلا از فروشگاه ساعتچی، امکان ارسال هدیه برای عزیزانتان به همراه گیفت مناسب وجود دارد.

نحوه خرید گردنبند طلا از فروشگاه ساعتچی

شما با مراجعه به سایت saatchico.com می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و یا بر روی دسته بندی گردنبند طلای زنانه کلیک کرده و از مدل های متنوع آن دیدن فرمایید. پس از انتخاب مدل مورد نظر خود، با توجه به راهنمای انتخاب سایز موجود برای هر محصول، سایز و رنگ مناسب خود را انتخاب نموده و به سبد خرید خود اضافه می کنید. همچنین شما می توانید جزئیات قیمت محصول مورد نظر خود را(مالیات و ارزش افزوده و اجرت ساخت) در کنار آن مشاهده فرمایید. تجربه ساده خرید اینترنتی، تحویل سریع ،دریافت فاکتور رسمی فروشگاه ،کیفیت بالا و گارانتی اصالت محصول، قیمت مقرون به صرفه، خرید هدیه با هر بودجه و سلیقه ای و… خرید از فروشگاه آنلاین ساعتچی را برای شما خاطره انگیز و جذاب خواهد کرد.

مطالب مرتبط