بادیگاردها برای محافظت از افراد مشهور چقدر می پردازند؟


اخیراً سه محافظ با جزئیاتی از کار طاقت فرسا خود به میدان آمدند و حقوق هنگفت خود را فاش کردند.

امبر هادوک، محافظی که نکات ایمنی شغلی را به صورت آنلاین منتشر می‌کند، در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت که اولین مأموریت او یک دوره سه ماهه مراقبت از یک شاهزاده خانم 17 ساله در خاورمیانه بود.

سپس قرارداد او به مدت دو سال تمدید شد. هادوک در این مدت با این دختر نوجوان در واشنگتن دی سی زندگی می کرد و در پوشش مادر این دختر او را به کلاس ها و مهمانی ها می برد و حتی به خارج از کشور سفر می کرد.

هادوک بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف کار برای خانواده های سلطنتی در خاورمیانه کرده است و به مدت 15 سال در این صنعت بوده است.

به گفته هادوک، امروزه تقاضا برای محافظان زن افزایش یافته است.

او در مصاحبه با تایمز گفت که محافظ بودن فقط حمل سلاح نیست، بلکه برنامه ریزی از قبل و آماده بودن برای مقابله با هر شرایط اضطراری از الزامات این شغل است.

میراندا کاپلز، بنیانگذار MC Global Security Consulting گفت:

استفاده از سلاح در حوزه دفاع انسانی اهمیت چندانی ندارد.

من فکر می کنم داشتن یک محافظ قبل از هر چیز باعث ایجاد احساس امنیت در فرد می شود و شما فقط در صورت داشتن اعتماد به نفس لازم می توانید به عنوان محافظ این کار را انجام دهید.

کاپولس که در هلند مستقر است، مدتی را در کشورهای مختلف در سراسر جهان گذرانده است و در طول زندگی حرفه ای خود به درک گسترده ای از زبان ها و فرهنگ های متعدد دست یافته است.

این یک زندگی هیجان انگیز اما طاقت فرسا است. چون همیشه باید هوشیار باشید.

به گفته مونیکا دوپرون رودریگز، محافظی با بیش از 30 سال تجربه، او جالب ترین تجربیات کاری را در سرنگتی و موریتانی داشته است.

طبق وب سایت رودریگز، او محافظ چندین خانواده بسیار ثروتمند در ایالات متحده، دبی، ابوظبی و عربستان سعودی بوده است.

رودریگز خدمات حفاظتی خود را در ایالات متحده، مکزیک، آمریکای جنوبی، اروپا و 25 کشور آفریقایی ارائه کرده است.

ما باید یاد بگیریم که چگونه به راحتی با تغییرات محیطی مانند آفتاب پرست سازگار شویم.

تحصیل برای من خیلی مهم است. اما اینکه چگونه دیدن را یاد بگیریم موضوع دیگری است. آموزش آکادمیک همیشه راه حل نیست، اما برای رشد شخصی و توانایی شناسایی فرصت های بالقوه بسیار مهم است.

به گفته رودریگز، او زمانی که به عنوان افسر پلیس کار می کرد، سالانه حدود 42000 دلار درآمد داشت. او سالانه 200 هزار دلار در زمینه بادیگارد درآمد دارد. او در مصاحبه ای گفت:

کمتر از هزار دلار در روز از رختخواب بلند نمی شدم!

مطالب مرتبط