قرار گرفتن در معرض رفتار عجیب جو بایدن با دختر فنلاندی + فیلم


شاید برخی از بچه ها از ملاقات با رئیس جمهور ایالات متحده خوشحال شوند، اما دختر فنلاندی که فیلم رفتار عجیب جو بایدن با او منتشر شد قطعاً یکی از آنها نیست. این ویدئو رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را نشان می دهد که در حالی که برای پرواز برگشت به واشنگتن آماده می شود وانمود می کند که دختر بچه را گاز می گیرد، اما دختر کوچک هیچ نشانی از شادی و هیجان نداشت.

بایدن پس از شرکت در نشست ناتو در لیتوانی به هلسینکی، پایتخت فنلاند رفت.

فیلم رفتار عجیب بایدن با این دختر فنلاندی در حالی منتشر شد که رئیس جمهور آمریکا بارها به خاطر رفتار با کودکان خبرساز شده است.

ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که بایدن در فرودگاه هلسینکی بر روی نوزاد دختری در آغوش زنی خم شده است. بایدن با حرکت دادن دهانش وانمود می‌کند که دختر را گاز می‌گیرد، اما پس از گاز گرفتن دختر، او به این کار ادامه می‌دهد.

زنی که دختر بچه را در آغوش می گیرد و مردی که در کنارش است با خنده این لحظات را تماشا می کنند، اما دختر بچه وحشت زده به نظر می رسد و بایدن را اخم می کند.

در حالی که این زن سعی می کند با بایدن سلفی بگیرد، دختر کوچک در آغوش او تکان می خورد و پشت خود را به رئیس جمهور آمریکا برمی گرداند.

اما بایدن همچنان با دختر کوچک چهره می‌سازد و ظاهراً سعی می‌کند او را بو کند.

سپس بایدن در نهایت از دختر کوچک فاصله می گیرد و با مردی که در کنارش است و سعی می کند با تلفن همراه خود از رئیس جمهور ایالات متحده عکس بگیرد شروع به گفت و گو می کند. اما صورت دخترک هنوز کبود است.

پس از انتشار این ویدئو، رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر گسترده قرار گرفت.

مت گیتس، یکی از اعضای حزب جمهوری خواه، در توییتی رفتار بایدن را “عجیب” توصیف کرد و دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ نیز در توییتی نوشت که بایدن اکنون باید در خانه سالمندان باشد نه اینکه طرف آمریکایی را رهبری کند.

کالب هال، فعال محافظه‌کار نیز گفت: «این بدترین لحظه‌ای است که بایدن با یک کودک داشته است. تنها کاری که بایدن باید انجام دهد این است که این کارها را انجام ندهد، اما نمی تواند.

مطالب مرتبط