بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان و طراح لباس معروف + فیلم و عکس عروسی


عکس های عروسی این روزها مینا مهتری و بهرام رادان به یکی از اخبار داغ شبکه های مجازی تبدیل شده است. در ادامه این پست عکس و فیلم عروسی این زوج معروف را مشاهده می کنید

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان و طراح معروف لباس

مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر معروف و محبوب سینما و تلویزیون است که در زمینه طراحی لباس و مدلینگ فعالیت می کند. او یکی از بزرگترین طراحان لباس است و صاحب چندین فروشگاه لباس است.

بهرام رادان و مینا مختاری در 3 فروردین 1401 ازدواج خود را اعلام کردند و با انتشار عکسی از سفر به آفریقا در صفحات اجتماعی خود این خبر را به اطلاع طرفداران خود رساندند. اما اخبار غیر موثق از سفرهای قبلی آنها حاکی از آن است که آنها مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسند.

همچنین بخوانید : بیوگرافی آیسان آقاهانی همسر گلزار + عکس و فیلم مراسم عقد گلزار

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مهتری از سال های نوجوانی علاقه شدیدی به صنعت مد داشت و به بسیاری از مدل های معروف دنیا معرفی شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در چندین کلاس ثبت نام کرد، سپس کار خود را آغاز کرد و موفق شد برند خود را راه اندازی کند. یادداشت نام مزون خانم مختاری است که او در آن مانتوهایی را که طراحی می کند به فروش می رساند.

از سن همسر بهرام رادان اطلاعاتی منتشر نشده است اما بر اساس برخی اخبار در شبکه های اجتماعی وی بین 25 تا 35 سال سن دارد. برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ خبری مبنی بر رابطه این طراح لباس با بهرام رادان منتشر شد.

این مدل و طراح در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و پس از ازدواج با بهرام رادان به جمع فالوورهای او اضافه شد. او در حال حاضر بیش از 200 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد و با گرفتن تبلیغات درآمد زیادی کسب می کند. طبق اخبار غیر موثق مینا مختاری برای هر تبلیغ در اینستاگرام ۷ میلیون تومان دریافت می کند. بنابراین اگر روزی حتی یک آگهی هم باشد رقمی معادل 210 میلیون تومان در ماه عایدش می شود.

همچنین بخوانید : بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل و همسر رونالدو به همراه درمان های زیبایی

مراسم عقد مینا مختاری همسر طراح معروف بهرام رادان

مراسم ازدواج مینا مختاری و بهرام رادان در هتل رادیسون گرجستان برگزار شد و عکس های این جشن باشکوه در تاریخ 6 تیر 1402 در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در این مراسم مینا مختاری دو لباس عروس با طرح های مختلف به تن کرد. لباس اول او یک پیراهن قطار بلند با سیلوئت بود و لباس دومش یک پیراهن قطار با آستین توری و سیلوئت پری دریایی بود که هر دو توسط برند معروف استار میران انتخاب شده بودند. تاکسیدو بهرام رادان نیز از برند باسلی که یک برند خوش نام ایرانی است انتخاب شده است.

بیوگرافی بهرام رادان

بهران رادان، همسر مینا مهتری متولد 26 مرداد 1358 است.بهرام رادان اهل اصفهان بود. او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل می کند. آقای رادان آخرین فرزند یک خانواده شش نفره است.

او بازیگر، تهیه کننده و خواننده است و تحصیلات هنری قابل توجهی دارد. از مهمترین کارگردانانی که بهرام رادان با آنها همکاری داشته می توان به داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و … اشاره کرد. او اولین فیلمش به نام «شور عشق» را در ۲۱ سالگی تجربه کرد. از دیگر تجربه‌های بازیگری آقای رادان می‌توان به «آواز قو» اشاره کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سینما خانه شد. آخرین فیلم بهرام رادان سریالی بود که برای شبکه خانگی تولید شد و در میان خانواده ها بسیار محبوب شد و به زندگی عاشقانه ناصرالدین شاه پرداخت.

رادان در کنار حرفه بازیگری به طور فعال به مدلینگ نیز می پردازد و عکس های کت و شلوار مردانه در مجلات مد دیده می شود.

از حاشیه های زندگی این زوج می توان به حضور آنها در تولد آرش خواننده لس آنجلسی اشاره کرد که می تواند به ممنوعیت بهرام رادان منجر شود.

همچنین بخوانید : عکس و بیوگرافی جنا اورتگا (چهارشنبه) و همسرش (سن، قد و وزن)

عکس و فیلم عروسی مینا مهتری و بهرام رادان

آخرین کلمه

امیدواریم از این مقاله آلمتو در مورد بیوگرافی مینا مهتری همسر بهرام رادان و طراح لباس معروف و عکس ها و فیلم های عروسی آنها لذت ببرید.

مطالب مرتبط