مروری بر خدمات کلینیک مغز و اعصاب و نوروپاتی دکتر کربلایی


مرکز روانپزشکی (اعصاب و روان) و کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی متشکل از کادری متخصص و مجرب می باشد. پزشکان این مرکز علاوه بر درمان دارویی از روش های خاص غیردارویی مانند rTMS و tDCS نیز استفاده می کنند. همچنین همکاری متخصصین مغز و اعصاب و مغز و اعصاب منجر به ارائه خدمات پیچیده و کامل پزشکی گردید. روان درمانی و مشاوره توسط روانشناسان متخصص از دیگر خدمات ویژه این گروه تخصصی می باشد.

تجهیز به دستگاه های تشخیص اسکن مغز، تست های تشخیصی، دستگاه های روان سنجی و نقشه برداری مغز از دیگر امکانات کلینیک دکتر کربلایی است. در واقع کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی از آخرین دانش و تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و در این راستا درمان های بدون عارضه ای مانند نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال و تحریک الکتریکی با پروتکل های ویژه در این مرکز انجام می شود. همچنین توان و تخصص ویژه پزشکان این مرکز به ارائه بهترین خدمات در زمینه مغز و اعصاب کمک شایانی کرد. در نتیجه این مجموعه یکی از بهترین کلینیک های اعصاب شمال تهران محسوب می شود.

لیست تخصصی کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی

همانطور که گفته شد، کلینیک دکتر کربلایی طیف وسیعی از تخصص ها در زمینه مغز و اعصاب را گرد هم می آورد. این امکان درمان و خدمات پیچیده و جامع را فراهم کرد. در این راستا به لیستی از تخصص های ارائه شده در این مرکز می پردازیم:

متخصص مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب یا متخصص مغز و اعصاب متخصصی است که پس از آموزش پزشکی در زمینه نورولوژی تخصص دارد. اصولاً یک پزشک عمومی بعد از 4 سال رزیدنتی در رشته مغز و اعصاب می تواند متخصص مغز و اعصاب محسوب شود و بیماری هایی مانند صرع، رعشه و بی خوابی، دوبینی، کمردردهای مزمن، بیماری های عروق مغزی و سکته را درمان کند.

متخصص مغز و اعصاب متخصص بیماری ها، اختلالات و مشکلات سیستم عصبی است. در واقع متخصص مغز و اعصاب با تخصص خود به تشخیص و درمان بیماری های مغزی و عصبی می پردازد. کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی نیز متشکل از متخصصین مغز و اعصاب مجرب و آماده ارائه خدمات در این حوزه تخصصی می باشد.

با بهترین متخصص مغز و اعصاب قرار ملاقات بگذارید

متخصص سردرد و میگرن

سردرد و میگرن از جمله مشکلاتی است که می تواند در اثر اختلال در سیستم عصبی ایجاد شود. سردردی که معمولاً با علائم دیگری مانند سرگیجه و حالت تهوع همراه است و در اثر عوامل محیطی بدتر می شود، میگرن نامیده می شود. دکتر سردرد یا متخصص میگرن یک متخصص مغز و اعصاب است که در این زمینه تخصص دارد. یک متخصص خوب میگرن و سردرد با توجه به شرایط بیمار روش های درمانی مختلفی را در نظر می گیرد.

متخصص صرع

صرع یک ​​بیماری مرتبط با سیستم عصبی است. گیجی موقت، حرکات غیرقابل کنترل بازوها و پاها و تشنج از جمله علائم این اختلال عصبی است. دکتر سر با سابقه ای در زمینه مغز و اعصاب، متخصص صرع است. این تخصص یکی از حوزه هایی است که در کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی به آن پرداخته می شود.

متخصص تشنج

تشنج به دلیل اختلال در فعالیت مغز رخ می دهد. این اختلال اغلب با حرکات غیر ارادی و لرزش شدید فرد ظاهر می شود. دکتر تنژان متخصص در زمینه مغز و اعصاب است و در این نوع بیماری ها تخصص دارد. مطالعه سابقه خانوادگی، سی تی اسکن، اسکن مغز و ام آر آی از جمله اقدامات در درمان صرع است. اگر به دنبال درمان این بیماری و مراجعه به بهترین کلینیک مغز و اعصاب تهران هستید، کلینیک دکتر کربلایی بهترین خدمات را ارائه می دهد.

خدمات مرکز نوروتراپی کلینیک دکتر کربلایی

نوروتراپی روشی جدید برای درمان مشکلات مغزی و آسیب های ناشی از آن است. این روش درمانی در سال های اخیر در دنیا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل ممکن است اصطلاح نوروتراپی برای مخاطبان آن تازگی داشته باشد. برای انتخاب یک مرکز نوروتراپی خوب و تخصصی، کلینیک دکتر کربلایی یکی از معروف ترین مراکز نوروتراپی در تهران می باشد که با مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات نوروتراپی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

از آنجایی که سلول هایی که مغز ما را تشکیل می دهند از نورون ها تشکیل شده اند، نوروتراپی برای درمان نورون ها استفاده می شود. مزیت مهم این روش درمانی این است که اثر نوروتراپی در مقایسه با عوارض جانبی پایدارتر و موثرتر بوده و عوارض جانبی کمی دارد. در نتیجه کسانی که نگران عوارض جانبی دارو هستند به راحتی می توانند جایگزین روش درمانی نوروتراپی شوند.

از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های نوروتراپی می توان به نوار مغز، نوار عصب و عضله، نقشه برداری مغز، تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال، تحریک الکتریکی مغز، نوروفیدبک و بیوفیدبک اشاره کرد.

نوار عصب و عضله

تست نوار عصب و عضله یا الکترومیوگرافی برای اندازه گیری سلامت و عملکرد عصب و عضله انجام می شود. تست نوار عصب و عضله با قرار دادن الکترود روی عضله یا ناحیه مورد نظر برای ثبت فعالیت الکتریکی عضله آسیب دیده آغاز می شود. هنگامی که عصب به درستی کار نمی کند و وظایف خود را انجام نمی دهد، انتقال پیام مختل می شود. در حال حاضر، یکی از راه‌های بررسی عصب و عضله، روش تشخیص الکترود است که در آن شدت، سرعت و سایر مشخصات جریان الکتریکی در عصب شما ثبت می‌شود.

هزینه نوار عصب و عضله در مرکز نوروتراپی دکتر کربلایی

نوروفیدبک

نوروفیدبک یک روش جدید و موثر درمانی است. اکثر افرادی که با روش نوروفیدبک درمان می شوند، دارای اختلالات روانپزشکی هستند. روش نوروفیدبک برای کنترل یا اصلاح امواجی که به مغز ارسال می شود استفاده می شود. در واقع درمانگر در این روش با تغییر امواج الکتریکی مغز به فرد کمک می کند تا در شرایط مختلف امواج غیرطبیعی را به حالت عادی و خود تنظیمی تبدیل کند. بنابراین ابتدا الکترودها که حسگرهای حساسی هستند روی پوست سر قرار می گیرند. در حالی که الکترود روی سر شما قرار می گیرد، فعالیت الکتریکی مغز شما را به شکل امواج مغزی ثبت می کند.

نوروفیدبک در مرکز نوروتراپی دکتر کربلایی

دریافت خدمات نورولوژیک و نوروتراپی از کلینیک دکتر کربلایی

کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی با هدف ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردها تاسیس شد. برای بهره مندی و استفاده از خدمات این مجموعه نیز می توانید برای دریافت خدمات با این مرکز تماس بگیرید.

ویزیت شخصی از کلینیک دکتر کربلایی نیز امکان پذیر است. مشاوران و کارشناسان این مجموعه با تخصص و تجربه کامل آماده ارائه خدمات می باشند. آخرین اطلاعات، مقالات و مطالب نیز از طریق سایت و شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار می گیرد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تیم تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امتیاز شما برای این پست

مطالب مرتبط