متن رسمی تبریک روز پدر به دوست و همکار + تبریک ادبی روز مرد


متن رسمی تبریک روز پدر و تبریک ادبی روز مرد

روز پدر یک مناسبت عالی است که یک دختر یا پسر می توانند عشق خود را نسبت به فرد شگفت انگیز زندگی خود ابراز کنند. دانسته یا ندانسته، وقتی ستایش و محبت خود را نسبت به مادرتان جاری می کنید، عشق پدر همیشه دست کم گرفته می شود. روز پدر یک موقعیت عالی است که می توانید به پدرتان بگویید که چقدر خاص است و به خاطر تمام فداکاری هایی که برای شما انجام داده است از او قدردانی کنید. در این مطلب از آلامتو متن رسمی تبریک روز پدر به دوستان و همکاران و تبریک ادبی روز مرد را با هم می‌خوانیم.

متن رسمی تبریک روز پدر

پدرم به من نگفت چگونه زندگی کنم. او زندگی کرد، و اجازه دهید او را تماشا کنم. روز پدر مبارک

/////////////////

حتی غیرممکن ها را هم دست یافتنی جلوه می دهید. ممنون که همیشه به من انگیزه می دهید. روز پدر مبارک

/////////////////

روز پدر بر بهترین دوست، معلم، راهنما و استاد مبارک باد. تو فقط یک آدم فوق العاده ای روز پدر را به شما تبریک می گویم.

/////////////////

تو کسی هستی که به من امید و انرژی دادی. تو کسی هستی که به من یاد دادی رویاهای بزرگ داشته باشم. از شما برای همه چیز تشکر می کنم و روز پدر را به شما تبریک می گویم.

/////////////////

بابا! تو بهترین چیزها را در زندگی به من داده ای: زمان، مراقبت و عشقت. من واقعا از داشتن شما در زندگی سپاسگزارم. روز پدر مبارک!

/////////////////

بابا تو همیشه برای من الگو بودی. تو به من آموختی که چگونه صادق و قابل اعتماد باشم، چگونه به مردم احترام بگذارم، چه چیزی در زندگی مهمتر است و به من نشان دادی که زندگی شاد خانوادگی چیست. متشکرم!

/////////////////

همچنین بخوانید: متن زیبا و رسمی تبریک روز مرد به همسر و عشقم

متن ادبی تبریک روز پدر

آرزوهای گرم ما برای همه پدران شگفت انگیز آنجا که منبع ثابتی از قدرت و حمایت برای خانواده های خود هستند، درست مانند شما. ممنونم که پدر فوق العاده ای هستی.

/////////////////

از همه پدرانی که در زندگی فرزندانشان نقش مربی، دوست و راهنما را ایفا می کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم. تو پدر عزیزی هستی و این را می‌دانی.

/////////////////

پدر نه لنگری است که ما را به عقب نگه دارد و نه بادبانی که ما را به آنجا ببرد، بلکه چراغی است که عشقش راه را به ما نشان خواهد داد. روز پدر مبارک

/////////////////

خدا بزرگترین هدیه ای را که تا به حال داشتم به من داد. خداوند بهترین دوست را در قالب پدرم به من داد. آرزوهای روز پدر برای پدری که یک در میلیون است!

/////////////////

ای مردانگی مستمر، ای ترنم طرب‌ انگیز خلقت، خستگی‌ های تو را ارج می‌نهم و امیدوارم سال‌های متمادی در کنار خانواده زنده باشی

روز مرد مبارک

/////////////////

همچنین بخوانید: شعر عاشقانه، طنز و ادبی برای روز مرد

متن اداری تبریک روز پدر

فکر می‌کنم شما بهترین مرد جهان هستید. شما یک دوست عالی، راهنمای و معلم در زندگی من هستید. ممنون از مرد شگفت انگیز همچون شما

در این روز خاص، من آرزو می‌کنم روزتان مبارک باشد.

/////////////////

ای مرد! تو زمزم زلال نوری، شبنم چکیده از چشم خدایی، حاصل نشتر عشق بر رَگ روحی، تو پیوند لبخند شکوفه و نوری، تو همیشه در آبگیر زلال زندگی جاری هستی

روز پدر مبارک

/////////////////

یک مرد آنگاه مرد است که سرو سبز قامتش در جنگل ظلمات نامردمی‌های زمانه استوار بماند و شما مردانگی را به روزگار نشان دادید. روز مرد مبارک.

/////////////////

مرد یعنی شرف، اخلاص، ایمان، انتظار…

مرد یعنی لبخند، غصه، تنهایی، رنج و ایثار…

همیشه سبز باشی

روز پدر مبارک

/////////////////

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

/////////////////

همچنین بخوانید: شعر کودکانه روز پدر جهت تبریک

تبریک ادبی روز مرد

شما سرشار از شفقت، عشق و قدرت هستید. وقتی در خانواده مان به حمایت قوی نیاز داریم، شما همیشه آنجا هستید. من تو را به خاطر این که هستی و به خاطر تمام کارهایی که انجام می دهی دوست دارم. روز پدر را به یک پدر فوق العاده تبریک می گویم!

/////////////////

بابا، تو مثل پناهگاهی در برابر طوفان های زندگی. روزت مبارک

/////////////////

پدرم به من نگفت چگونه زندگی کنم. او زندگی کرد و اجازه داد که او را تماشا کنم. ممنون که الگوی خوبی بودی بابا.

/////////////////

از اینکه در کنار من بودید، راه را به من نشان دادید، برای اینکه با من صبور بودید، حتی زمانی که کار را برای شما سخت کردم، به خاطر اینکه به من ایمان داشتید و مرا به رویاپردازی تشویق کردید، و چنین حضور الهام بخشی در زندگی من بودید. روز پدر مبارک عزیزم!

/////////////////

ای شریف‌مرد! در صداقت پاکیزه آیینه‌ها و در شبنم چشمان یتیمان، در دستان تهی‌دستان، در دلبستگی‌های پاک و در لبخندهای آرامش‌بخش همیشه یک مرد حضور دارد. شما همچون گلی در میان جمعمان هستید. روزتان مبارک.

/////////////////

همچنین بخوانید: نقاشی روز پدر

تبریک روز پدر رسمی به دوستان

جناب آقای … ای آموزگار بزرگ خوبی‌ ها !

مرد تندیس گذشت نوح، اعتکاف موسی، مظلومیت عیسی، صداقت ابراهیم، نجابت محمد (ص) و خلقت خوب خداوند است. روز مرد بر شما مبارک.

دوستدار شما

/////////////////

مرد یعنی شرف، اخلاص، ایمان، انتظار… مرد یعنی لبخند، غصه، تنهایی، رنج و ایثار… همیشه سبز باشی. روز مرد مبارک.

/////////////////

ای شریف‌مرد! در صداقت پاکیزه آیینه‌ها و در شبنم چشمان یتیمان، در دستان تهی‌دستان، در دلبستگی‌های پاک و در لبخندهای آرامش‌بخش همیشه یک مرد حضور دارد. شما همچون گلی در میان جمعمان هستید.

روزتان مبارک.

/////////////////

ای مرد! تو زمزم زلال نوری، شبنم چکیده از چشم خدایی، حاصل نشتر عشق بر رَگ روحی، تو پیوند لبخند شکوفه و نوری، تو همیشه در آبگیر زلال زندگی جاری هستی.

روز مرد مبارک.

/////////////////

تبریک روز پدر رسمی به همکاران

پدر مظهر قدرت، شجاعت، محبت و صبر است. ما آرزوی گرم خود را در این روز شاد پدر برای همه پدران و خانواده های آنها می فرستیم.

/////////////////

روز پدر است! زمانی برای تجربه عشق و سعادت پدری. برای شما همکار کوشا و پرتلاشمان جشنی زیبا آرزومندیم. باشد که این روز خاطرات عالی و ماندگار را به همراه داشته باشد. از تعطیلات لذت ببر.

/////////////////

کودکان برای ساختن پایه ای محکم به سنگ های محکم نیاز دارند و پدرها معمولاً همین سنگ ها هستند. روز پدر را به همه کارمندانمان تبریک می‌گوییم زیرا اساسی‌ترین سنگ برای فرزندانشان هستند.

/////////////////

همکار ارجمند…

ای والامرد! خار با صحرا سخن می‌گوید، بیشه با درخت، باران با ابر، شب با مهتاب، ناامید با امید و تو با حضرت دوست سخن می‌گویی. در فرهنگ واژگان دنیا تو واژه‌ای مقدس هستی. روز مرد مبارک.

با تقدیم بهترین آرزوها

/////////////////

جناب آقای…

مهربانی از قلب شما، رنج از پیشانی نجیبتان، نور از چشمان مهربانتان و غم از لبان شما سراغ می‌گیرد. نخل سبز وجودتان همیشه در آبگیر زلال نگاه خانواده‌تان جاری باد. روز مرد مبارک.

با آرزوی بهترین‌ها

از طرف…

/////////////////

همچنین بخوانید: کاردستی برای روز پدر آسان و خلاقانه

تبریک روز پدر رسمی به استاد

شما معلم فوق العاده ای هستید که تاثیرش فراتر از کلاس درس است. ما شما را در این روز پدر دوست داریم و قدردانی می کنیم. تبریک به روز پدر فوق العاده.

/////////////////

در شما معلم فوق العاده ای پیدا کرده ام که مشوق و مشاور خوبی هم هست. مبارک ترین روز پدر برای شما!

/////////////////

معلمانی که مربیان بزرگی نیز هستند به سختی پیدا می شوند. ممنون که وقت گذاشتید و معلمی فوق العاده باشید. روز پدر بر شما مبارک.

/////////////////

روز پدر بر شما مبارک باد. درست مانند یک پدر، شما همیشه در کنار من بوده اید و من را در سخت ترین چالش های زندگی ام راهنمایی می کنید.

/////////////////

پیدا کردن مربیانی مثل شما سخت است. مربیانی مانند شما به بخش ویژه ای از زندگی تبدیل می شوند. مربیانی مثل شما مثل پدر هستند. روز پدر بر شما مبارک.

/////////////////

شما آن نوع مربی هستید که هر شخصی برای یافتن مسیر در زندگی، داشتن اهداف، داشتن انگیزه به آن نیاز دارد و من واقعاً خوش شانس هستم که شما را به عنوان استاد خودم دارم. روز پدر بر شما مبارک.

/////////////////

تبریک روز پدر رسمی به مدیر عامل

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی را درک کرده تبریک می‌گویم

مدیر عامل محترم روزت مبارک

/////////////////

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت

جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک

دیوار حرم به احترام تو شکافت

روز پدر بر شما مدیر عامل محترم مبارک

/////////////////

گویند حریم کعبه, در داشته است

از سیزده رجب خبر داشته است

از شدت اشتیاق دیدار علی

دیوار کعبه

شکاف برداشته است.

روز مرد مبارک

/////////////////

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما مدیر عامل گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم

/////////////////

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از آلامتو با عناوین متن رسمی تبریک روز پدر، متن ادبی تبریک روز پدر ، متن اداری تبریک روز پدر  و تبریک ادبی روز مرد مورد پسند شما همراهان قرار گرفته باشد.

مطالب مرتبط