ساحل جمیرا دبی ✔️ مجله سفربازی


اگر دبی را از نزدیک دیده باشید، می دانید که سواحل منحصر به فرد آن چقدر جذاب است. ساحل جمیرا، دبی این یکی از معروف ترین سواحل دبی است که در منطقه برج العرب و برج جمیرا واقع شده است. این ساحل به ساحل پالم جمیرا نیز معروف است. سالانه میلیون ها نفر برای گذراندن تعطیلات خود به این ساحل می آیند و روزی شاد و لذت بخش را در کنار عزیزانشان سپری می کنند.

هنگام سفر به دبی می توانید ساعت ها در ساحل جمیرا استراحت کنید و از ساحل آبی و دریای آرام و زیبای خلیج فارس لذت ببرید. ساحل جمیرا در دبی معروف ترین ساحل جهان است که طول آن 140 کیلومتر و عرض آن 80 متر است. این ساحل به شکل مستطیلی است که از دو طرف با درختان نخل احاطه شده است. وجود دو برج جمیرا و برج العرب در دو طرف این ساحل منظره بی نظیری را برای مهمانان این دو برج فراهم می کند. با من داخل بازی سفر برای آشنایی بیشتر با این ساحل دیدنی بیایید.

ساحل جمیرا دبی کجاست؟

ساحل جمیرا دبی در جاده جمیرا، منطقه جمیرا، دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این ساحل همه روزه از ساعت 8 صبح تا غروب آفتاب باز است. بهترین زمان برای بازدید از ساحل جمیرا پاییز، زمستان و بهار است. در این فصول هوا معتدل است و می توانید از ساحل و فعالیت های آبی و دریایی استفاده کنید. در طول تابستان، هوای دبی بسیار گرم و مرطوب است و بدن شما ممکن است دچار سوختگی و تحریک شود.

در ضمن بهترین زمان برای رفتن به ساحل اواسط هفته است. ساحل جمیرا در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بسیار شلوغ است و ممکن است مجبور شوید مدتی برای پارکینگ یا فعالیت های ساحلی صبر کنید.

تفریحات ساحلی در دبی جمیرا

ساحل جمیرا یکی از سواحل منحصر به فرد دبی است که بازی های ساحلی و آبی زیادی دارد. می توانید از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. برخی از آنها برای کودکان و برخی برای بزرگسالان هستند.

پارک ساحلی جمیرا

یکی از محبوب ترین پارک های دبی پارک ساحلی جمیرا است که در کنار ساحل جمیرا قرار دارد. این پارک دارای امکانات و سرگرمی های متنوعی است که برای همه گروه های سنی جذابیت دارد. این امکانات عبارتند از:

زمین بازی

زمین بازی مکانی است که کاربردهای زیادی دارد. والدینی که با فرزندان خود به ساحل می روند از این فضاها استقبال می کنند.

استخر

این پارک ساحلی دارای یک استخر بزرگ است که برای شنا و استراحت عالی است. این استخر دارای فضاهای مجزا برای کودکان، بزرگسالان و افراد دارای معلولیت می باشد.

سالن ماساژ

پارک ساحلی جمیرا دارای سالن ماساژ سنتی، ترکی، تایلندی و غیره است. این کار زیر نظر متخصصان انجام می شود.

باشگاه ورزشی

پارک ساحلی جمیرا دارای یک باشگاه ورزشی اختصاصی با انواع تجهیزات ورزشی می باشد. می توانید تمرینات ورزشی خود را زیر نظر مربیان مجرب دنبال کنید.

پارک آبی

پارک های آبی همیشه در بین گروه های مختلف مردم طرفداران زیادی دارند. سرسره های آبی، استخرها و انواع بادی و آب نما لحظات مفرحی را برای شما رقم خواهند زد.

سالن تنیس

پارک ساحلی جمیرا دارای دو زمین تنیس است که هر زمان که بخواهید می توانید از آنها استفاده کنید. ورزش تنیس در طول سفر بسیار محبوب است و می تواند احساس رقابت بین شما و دوستانتان را چند برابر کند.

یک مکان پیک نیک

مکانی برای گردهمایی های خانوادگی، آلاچیق ها و سایبان های زیبا که زیر آن می توانید از غذاها و نوشیدنی های لذیذ خود لذت ببرید. فضای پیک نیک می تواند لذت سفر شما را چند برابر کند.

تفریح ​​و ورزش های آبی

اگر عاشق انجام انواع تفریحات و ورزش های آبی در ساحل و دریا هستید، می توانید چنین ماجراهایی را در پارک ساحلی جمیرا تجربه کنید.

شنا کنید

شنا یکی از ورزش های مفرح و لذت بخش برای همه است. شما می توانید هر چقدر که دوست دارید در آب های کم عمق و آبی ساحل جمیرا دبی شنا کنید و فضای آرامش بخشی را تجربه کنید.

راندن قایق

قایق سواری یکی دیگر از تفریحات رایج دریایی است که سرگرمی و هیجان را با هم به ارمغان می آورد. برای این منظور می توانید از قایق های موتوری و قایق های پارویی استفاده کنید.

جت اسکی

جت سواری یکی از هیجان انگیزترین ورزش های آبی است که لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. می توانید از جت اسکی به صورت گروهی یا فردی استفاده کنید.

خلق كردن

موز، نوعی قایق آبی و بادی به شکل موزه که در آب غوطه ور می شود و لحظات مفرحی را برای شما و خانواده تان فراهم می کند.

شیرجه زدن

غواصی یکی دیگر از تفریحاتی است که سالهاست در سواحل مختلف ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد. پس از تماشای آموزش 15 دقیقه ای می توانید به زیر آب بروید و موجودات زیر دریا را از نزدیک ببینید. در این مواقع همیشه یک تیم عکاسی حرفه ای برای گرفتن عکس و فیلم از شما و غواصی شما وجود دارد.

موج سواری

موج سواری، یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین ورزش های آبی در جهان است. اگرچه خطرات این بازی بسیار بیشتر از سایر ورزش های آبی است، اما می تواند لحظات خوشی را در سفر برای شما رقم بزند.

امکانات رفاهی در جمیرا بیچ دبی

ساحل جمیرا در دبی یکی از بهترین نقاط خلیج فارس است که می توانید در آن از مناظر طبیعی لذت ببرید. با استفاده از امکانات راحتی که در این ساحل میهمان قرار داده می شود، می توانید از اقامت خود در این ساحل نهایت استفاده را ببرید.

کافه

بازدید از کافی شاپ ها یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است. می توانید کافه های مختلفی را در جمیرا پالم بیچ ببینید. همچنین می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را در این کافه ها سفارش دهید.

رستوران

رستوران های ساحل جمیرا دبی یکی از بهترین و محبوب ترین ها هستند. می توانید انواع غذاهای عربی و بین المللی را در این رستوران ها سفارش دهید و از لحظات خوش و آرامش بخشی نهایت استفاده را ببرید.

بوفه برای غذا و نوشیدنی

تفریحات ساحلی معمولاً شما را دوباره و دوباره گرسنه می کند. اصلا نگران نباشید، هر نوع نوشیدنی و تنقلات، ساندویچ و … که دوست دارید را می توانید از این بوفه های ساحلی تهیه کنید.

توقفگاه خودرو

یکی از مهم ترین موارد برای تفریح ​​راحت و بی دغدغه، مشکل نداشتن جای پارک است. ساحل جمیرا پارکینگ های زیادی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. حتی خودروهای باری سنگین هم می توانند در این پارکینگ ها فضا پیدا کنند.

سرویس بهداشتی و نمازخانه

ساحل جمیرا دبی دارای انواع سرویس های بهداشتی مدرن و سرویس های بهداشتی است که می توانید در این ساحل از آنها استفاده کنید. همچنین نمازخانه های این ساحل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار هستند.

نکاتی برای بازدید از ساحل جمیرا دبی

برای رفتن به ساحل جمیرا یا سایر سواحل دبی، بهتر است چند نکته را در نظر داشته باشید تا تفریح ​​در ساحل برایتان راحت شود. مثلا:

  • ممکن است مجبور شوید روی شن های ساحل جمیرا راه بروید، بنابراین از کفش های راحت، صندل های ساحلی یا دمپایی برای جلوگیری از هر گونه مشکل استفاده کنید.
  • در این ساحل باید مایو مناسب بپوشید.
  • آفتاب دبی بسیار شدید است، پس حتما از ضد آفتاب قوی ساحلی استفاده کنید تا از سوختن پوست خود جلوگیری کنید.
  • اگر می خواهید غذا بخورید بد نیست حداقل برای یک وعده غذا از خانه بیاورید چون غذا و نوشیدنی در ساحل و رستوران ها بسیار گران است.
  • اگر می خواهید در ساحل جمیرا استراحت کنید یا آفتاب بگیرید، همراه داشتن حوله و چتر را فراموش نکنید، زیرا اجاره این وسایل بسیار گران است.

این مقاله به شما کمک کرد؟

نتایج متوسط 5 از 5

از کل مبلغ 1 رای

مطالب مرتبط