اصول داشتن استایل تابستانی خنک و شاد


تابستان نیز مانند هر فصل دیگری لباس خود را می طلبد. آیا می دانید کدام پارچه ها برای این فصل مناسب هستند؟ به نظر شما چه لباسی برای استایل تابستانی مناسب تر است؟ از رنگ ها چه می دانید؟

همه اینها سوالاتی هستند که می توانید برای داشتن یک استایل تابستانی منحصر به فرد به آنها پاسخ دهید. در این مقاله توسط مگ عالیه به این سوالات پاسخ می دهیم و عکس هایی را می بینیم که از آنها برای ترکیب لباس در فصل تابستان ایده بگیریم.

محتوا

چگونه استایل تابستانی خنک و شاد داشته باشیم؟

برای ایجاد یک استایل تابستانی خنک و شاد قبل از هر چیز باید ویژگی های فصل را در نظر بگیرید. هوا خیلی گرمه؛ بنابراین استفاده از پوشش های چند لایه جز در موارد رسمی و ضروری مورد استفاده قرار نمی گیرد.

گاهی نور خورشید شما را آزار می دهد. بنابراین استفاده از لوازم جانبی مناسب مانند عینک آفتابی ضروری است. شما همچنین باید عرق شدید تابستان را در نظر بگیرید. بنابراین هر پارچه ای برای این فصل مناسب نیست.

در تابستان چه رنگ ها و پارچه هایی بپوشیم؟

برای ایجاد حس خنکی بهتر است در این فصل از رنگ های روشن استفاده کنید. مثل همیشه رنگ سفید در صدر این لیست قرار دارد. سفید یک رنگ مادر است و با تمام رنگ های دیگر به خوبی هماهنگ می شود. اما رنگ های گرم و شاد دیگری مانند آبی، نارنجی، صورتی، زرد، سبز و حتی قرمز می توانند گزینه های مناسبی باشند.

برای هماهنگی با طبیعت استفاده از رنگ های زرد، نارنجی و قرمز که یادآور رنگ خورشید هستند برای تابستان بسیار مناسب است. ترکیب هوشمندانه زرد و بنفش را فراموش نکنید. ترکیب رنگ های سرد و گرم استایل تابستانی بسیار شیکی را برای شما ایجاد می کند.

استفاده از رنگ سبز نیز یک انتخاب فوق العاده برای تابستان است. بسته به اینکه کدام طیف سبز را انتخاب کرده اید، می توانید از رنگ های زرد و آبی در کنار آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین رنگ ها و مدل های روسری در سال 1403 و 2024

سایه های مختلف خاکستری را فراموش نکنید. خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی می تواند به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب شود و استایل های جذابی ایجاد کند. این رنگ ها نور خورشید را به خوبی منعکس می کنند و حس بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

بنابراین در فصل تابستان باید رنگ های روشن و شاد را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهر تابستانی عالی، لباس ها را بر اساس انتخاب کنید اصول هماهنگی رنگ لباس لباس بپوش

برای انتخاب پارچه، پارچه های نخی، کتان و نخی ترجیح داده می شود. این پارچه ها سبک و خنک هستند و از تجمع رطوبت و عرق روی پوست جلوگیری می کنند. این لباس ها در واقع مانند یک حوله عمل می کنند و به دلیل یکپارچگی اجزا، رطوبت و عرق را جذب کرده و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می کنند.

این نوع پارچه یک عایق حرارتی فوق العاده کارآمد در برابر گرمای تابستان است، همچنین فوق العاده نرم و بادوام است، همچنین ضد حساسیت است و به سلامت پوست شما کمک می کند. در اینجا لازم به یادآوری است که لباس زیر باید از پنبه یا پنبه باشد.

استایل چیست؟ تفاوت بین مد و ترند چیست؟

اصول تعیین استایل تابستانی برای زنان و مردان

برخی از لباس ها در هر فصل به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه با این لباس ها و نحوه پوشیدن آنها آشنا می شویم. اما قبل از آن می توانید در آزمون استایل شرکت کنید و استایل شخصی خود را بهتر بشناسید.

اصول تعیین استایل تابستانی برای خانم ها

مهم ترین نکته ای که یک خانم در استایل تابستانی باید به آن توجه کند داشتن احساس خنکی و سبکی است. حتی زیباترین لباس ها در فصل تابستان نیز اگر از الیاف مصنوعی و پلاستیک باشند، بسیار آزاردهنده و ناخواسته خواهند بود. با هم متداول ترین استایل های تابستانی خانم ها را می بینیم.

پیراهن های بلند گلدار

شاید بتوان این آیتم را یکی از پرطرفدارترین استایل های تابستانی دخترانه و خانم ها دانست. این پیراهن ها بسیار گشاد و خنک هستند و شما در آن احساس راحتی می کنید. می توانید یک پیراهن گلدار بلند را با یک روسری ساده و کفش دخترانه ست کنید. به رنگ زمینه پیراهن دقت کنید و سایر اجزا را با آن هماهنگ کنید.

مانتوهای گشاد

مانتوهای گشاد دارای الگوهای متنوعی هستند. مثل مانتو و کیمونو. این مانتوها آزادی زیادی به شما می دهند و بسیار سبک و خنک هستند. کت های گشاد معمولا تمیز و روشن هستند. با آنها می توانید اکسسوری های مختلفی مانند کیف، کفش و روسری را با هم ترکیب کنید.

لباس های تابستانی

معمولا خانم های خاص به این آیتم علاقه مند هستند. ساری تابستانی یک لباس کامل و خنک است و می تواند یک استایل تابستانی منحصر به فرد برای شما باشد.

استفاده از سرهمی می تواند یک استایل تابستانی دخترانه و اسپرت برای شما ایجاد کند. همچنین یک سرهمی شیک با کت تابستانی خنک برای مهمانی های دوستانتان یک تیپی عالی خواهد بود.

شلوار

در بین لباس های تابستانی نیز یک کالای محبوب است. بسته به اجزای دیگر لباستان، می توانید یک تی شرت نسبتا رسمی یا غیر رسمی با شلوار تابستانی خنک داشته باشید.

بلیزرهای تابستانی

اگر قصد شرکت در یک مراسم رسمی را دارید، استفاده از کت های تابستانی انتخاب خوبی است. برای این کاپشن ها باید از پارچه های بسیار سبک و خنک استفاده کنید. یک جفت کفش پاشنه بلند، یک کیف کوچک رسمی و یک شلوار کلاسیک را با کت بلیزر ست کنید. این یک تیپ رسمی و زیبا در تابستان است که می توانید در عین حال در آن احساس راحتی کنید.

دامن های تابستانی بلند

دامن های بلند یکی از بهترین لباس ها برای فصل تابستان است. این دامن ها می توانند گلدار یا طرح دار باشند. علاوه بر این، آنها می توانند مدل های مختلفی داشته باشند.

انواع دامن های چین دار، دکمه دار، دوشاخه و چین دار برای این منظور مناسب است. برای داشتن یک استایل تابستانی دخترانه یا زنانه می توانید آن ها را با هر پیراهن و تی شرت تابستانی ست کنید. استفاده از کمربندهای مختلف و کیف های کمری و دوش می تواند به شما کمک کند استایل خود را جذاب تر کنید.

کت و شلوار تابستانی

این سبک بیشتر برای موقعیت های رسمی مناسب است که بهتر است از رنگ های شاد و تک رنگ استفاده کنید. صورتی، سبز یا آبی ملایم انتخاب های خوبی هستند. در این صورت کیف، کفش و روسری خود را از رنگ های تیره و خنثی انتخاب کنید.

سارافون تابستانی

سارافون یکی از محبوب ترین لباس های تابستانی دخترانه است. این لباس ها الگوهای مختلفی دارند. مثلا مدل های کلوش، چین دار، دکمه دار با طرح های مختلف یقه مانند شکاری و یقه دار. با این سارافون ها می توانید از هر شلوار، دامن و پیراهن تابستانی استفاده کنید. با رنگ ها و اکسسوری های مختلف بازی کنید و سبک های متفاوت و زیبایی بسازید.

اصول ایجاد یک استایل تابستانی برای مردان

آقایان می توانند در تابستان استایل های راحت، خنک و بسیار شیک داشته باشند. بیایید برخی از عناصر مشترک را با هم ببینیم.

پیراهن های راحتی برای مردان

استفاده از این پیراهن ها برای تمام فصول سال رایج است; اما در تابستان پیراهن نخی بپوشید. بسته به موقعیت می توانید از نقوش مختلف راه راه، چک، توپ و گل استفاده کنید. واضح است که برای موقعیت های رسمی پیراهن های ساده تر مناسب تر هستند و برای زندگی روزمره – مدل های شلوغ تر.

برای استایل مردانه تابستانی بهتر است از رنگ های مختلف روشن و مناسب استفاده کنید. برای مثال رنگ های سفید و خاکستری ملایم بیشتر برای موقعیت های رسمی مناسب هستند. برای انتخاب رنگ پیراهن فراموش نکنید که رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.

شلوار کتان تابستانی

استفاده از شلوار کتان خنک و سبک گزینه بسیار مناسبی برای فصل تابستان است. سعی کنید شلوارهایی را انتخاب کنید که کمی گشادتر و گشادتر باشند. رنگ شلوار مردانه معمولا از رنگ های خنثی و طبیعی انتخاب می شود; به عنوان مثال، سایه های مختلف خاکستری انتخاب خوبی هستند و به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند.

کت و شلوار تابستانی مردانه

گاهی اوقات برای شرکت در موقعیت های رسمی باید تیپ رسمی تری داشته باشید. پوشیدن کت و شلوارهای خنک با رنگ های روشن و ملایم در فصل تابستان اشکالی ندارد. بلیزرهای تابستانی خنک نیز گزینه های خوبی هستند.

کفش ورزشی

کفش های کتانی به دلیل سبکی و راحتی انتخاب خوبی برای تابستان هستند. با آنها می توانید انواع سبک های کژوال، اسپرت و خیابانی را تجربه کنید و از تابستان لذت ببرید. مدل‌های کالج، ون‌ها و کفش‌های لوفر نیز انتخاب‌های ویژه تابستانی هستند.

شیک ترین مدل های تابستانی برای دختران و مردان

در زیر می توانید انواع مدل های تابستانی را مشاهده کنید. همانطور که نمونه های بیشتری را مشاهده می کنید، ایده های جدید بیشتری به ذهن شما می رسد که می توانید از آنها برای ایجاد یک استایل تابستانی شیک استفاده کنید.

درخشش با رنگ های پاییزی: راهنمای سبک پاییزی

آخرین کلمه

امیدواریم از دیدن استایل های مختلف تابستانی در این مقاله لذت برده باشید. شما می توانید با کسب اطلاعات لازم و افزودن خلاقیت، استایل های تابستانی جذاب و جدید بسیاری ایجاد کنید.

اگر در مورد انتخاب لباس تابستانی سوالی دارید از ایده آل مگ بپرسید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مد سال 1401

سوالات متداول

آیا پارچه های ابریشمی برای استایل تابستانی مناسب هستند؟

خیر، تراکم این پارچه ها بسیار زیاد است و گردش هوا به خوبی انجام نمی شود. در نتیجه پوست شما نمی تواند به درستی نفس بکشد و عرق می کنید. این پارچه ها آب را دفع می کنند. در نتیجه آثاری از عرق و بوی عرق روی لباس دیده می شود.

رایج ترین اکسسوری های سبک تابستانی کدامند؟

انواع کیف حمامی و کمری، کفش و صندل سبک، عینک آفتابی که بتوانید فریم آن را با رنگ لباستان ست کنید، کلاه تابستانی، انواع زیورآلات رنگارنگ زنانه از جمله اکسسوری های مناسب برای فصل تابستان هستند.

آیا لباس های چرمی برای تابستان مناسب هستند؟

خیر، پوست نور خورشید را جذب می کند و گرم می شود. در این فصل توصیه می شود از کفش های چرمی استفاده نکنید.

آرایش مناسب برای استایل تابستانی چیست؟

به دلیل گرمای هوا بهتر است آرایش ملایمی روی صورت داشته باشید; به خصوص اگر برای مدت طولانی نیاز دارید که گرم باشید. آرایش سنگین گرما را به هم می زند و شما را کثیف نشان می دهد.

4 | (4)

مطالب مرتبط