از کجا بفهمیم دهک چندم هستم؟


به گزارش نبض بورس، مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از 17 اسفندماه آغاز شد، در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول دویست و بیست هزار تومان تخفیف برای خرید یازده قلم کالای اساسی می‌شوند.

طبق اعلام مسئولین ، مشمولان این طرح دهک‌های اول تا هفتم هستند که گفته می شود شصت و یک میلیون نفر در این هفت دهک هستند و می‌توانند از طرح فجرانه استفاده بکنند یازده قلم کالا را با تخفیف دویست و بیست هزار تومانی در مجموع خرید بکنند.

این طرح به مدت سه ماه از هجدهم بهمن ماه شروع شده در هجدهم اردیبهشت ماه تمام می‌شود اینکه ادامه پیدا کند نیازمند به تصمیمات بعدی است.

علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره این طرح بیان نمود: ساده‌ترین تعریف این است ما یک بسته غذایی داریم که هفتصد و چهل هزار تومان قیمتش است یازده قلم مردم ایران در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و این به قیمت پانصد و بیست هزار تومان می‌خرند یک تخفیفی هر نفر می‌تواند یک بسته بخرد، خانواده دو نفره می‌تواند دوتا بسته بخرد طبیعتاً به ازای هر نفر اگه دویست و بیست هزار تومان باشد یک خانواده دو نفر می‌شود چهارصد و چهل هزار تومان، یک خانواده سه نفره می‌تواند سه تا بسته بخرد و همین طوری حرکت بکند و خانواده‌های پرجمعیت بسته‌های بیشتری خرید کنند.

سایت استعلام دهک بندی یارانه

برای گرفتن استعلام دهک بندی خانوار باید ابتدا وارد سایت حمایت معیشتی شوید. آدرس سایت استعلام دهک بندی hemayat.mcls.gov.ir می‌باشد

استعلام دهک خانوار با کد دستوری

استعلام دهک خانوار با کد دستوری: استفاده از کد دستوری (#کد ملی*۴۳۸۵۷*۴*) را به عنوان کد استعلام دهک خانوار معرفی کردند که اشتباه است و تنها کاربرد این کد برای اطلاع از اینکه فرد، از یارانه برخوردار است یا خیر، می‌باشد.

۳- استعلام دهک خانوار از طریق شماره گویا

برای استفاده از این روش باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن‌شان را وارد کنید. به این ترتیب میتوانید از دهک خود مطلع شوید.

 

 

مطالب مرتبط