کسب رتبه خدمات پس از فروش Cypaydeck

به گزارش تابناک به نقل از سایپانیوز، سعید علیزاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اعلام این خبر گفت: رتبه بندی خدمات پس از فروش سایپادک حاصل ایجاد تفکری نو در حوزه ارائه است. خدمات محصولات گروه خودروسازی سایپا با پشتیبانی این شرکت مبتنی بر شبکه نمایندگان و کارکنان متعهد شرکت سایپایدک می باشد.

علیزاده افزود: همه ساله شرکت های خدمات پس از فروش توسط وزارت ایمنی مورد ارزیابی قرار می گیرند و سایپایدک مفتخر است که سه ستاره کیفیت را در ارزیابی کسب کرده و رتبه اول محصولات پارس خودرو را کسب کند.

وی بیان کرد: بیش از 240 پروژه ارتقای کیفیت در گروه خودروسازی سایپا تعریف شد و با حمایت مهندس تیموری، مدیرعامل محترم گروه سایپا، مهندسی مجدد فرآیندهای پس از فروش با رویکرد ایده محور و دانش بنیان انجام شد. خارج و با تعیین اقداماتی از جمله افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقای کیفیت خدمات، بستر لازم برای کاهش مراجعه به نمایندگی در مدت گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: ماموریت SayPayDec به کسب رتبه اول ختم نشد و مسئولیت این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بیش از پیش افزایش یافته است.

مدیرعامل سایپایدک با تبریک این موفقیت بزرگ به شبکه نمایندگی های سایپا و کارکنان پرتلاش سایپا گفت: مسیر توسعه و بهبود همواره یکی از اولویت های گروه سایپا بوده و به منظور جلب رضایت مشتریان، جوایز و برگه های طلای دیگری نیز به همراه خواهد داشت. در آینده محقق شود.

مطالب مرتبط